Wel normale verdeling toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef Rutgerr het volgende:
Jezus, ik had zelfs nog rustig de tijd om alles door te nemen en tot de conclusie te komen dat het alleraardigst verlopen was. Ik heb bij veel opgaven alle punten gehaald, en waar ik fouten heb gemaakt heb ik toch nog het een en ander mee weten te nemen qua punten. En dat voor iemand die zo zenuwachtig was van tevorenGelukkig heeft het oefenen vruchten afgeworpen, er kwam niet eens wat in over normalcdf/binomcdf of dat soort lastige gevallen.
tja vvd-ers zijn niet zo van de normale verdeling of is dat een slechte grap?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Rutgerr het volgende:
Oeps, sorry. Ja, wel een vraagje met de normale verdeling, die heb ik dan ook half verprutst, heheMaar verder was-ie toch goed te doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef boedoe het volgende:
[..]
tja vvd-ers zijn niet zo van de normale verdeling of is dat een slechte grap?
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb tussen de 70 en 75 punten.
"Restecp" dyslectisch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?![]()
Restecp trouwens!
Ali G nooit gezien?quote:
Hahahaha, nee hoor. in tegenstelling tot de doorgaans chagrijnige rode rakker zie ik de humor er zeker van in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef boedoe het volgende:
[..]
tja vvd-ers zijn niet zo van de normale verdeling of is dat een slechte grap?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |