Harderwijk en hoger. Dus ook niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor, geboren en getogen in IJmuiden; pas op m'n twintigste in Nijmegen gaan wonen.
Jij?
Iets hebben tegen zachte-g-sprekers? Vind je me daar een type voor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb je iets tegen zachte-g-sprekers?
Ikke niet hoor, mijn eigen vrouwtje komt uit Breda!
Nee hoor, gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets hebben tegen zachte-g-sprekers? Vind je me daar een type voor?
Toch op zijn minst een lichtelijk suggestieve vraag.quote:
Nou ja, eh, in zoverre, de smiley in je post van 14:48 zou uitgelegd kunnen worden als: 'Ik heb geen zachte g en daar ben ik maar wat blij om!'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch op zijn minst een lichtelijk suggestieve vraag.![]()
Ik heb d'r pas 's avond zin in J. Ik drink overigens ook geen koffie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef JAM het volgende:
Rook jij alleen na vijfen Gellius? Wat is dat voor iets bizars! Hoe doe je dat dan 's ochtends, bij de koffie?
Kijk, ik drink 's ochtends weer geen koffie. Zo hebben we allemaal wel weer iets.
Een Gaulois, G., een Gaulois.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou ja, eh, in zoverre, de smiley in je post van 14:48 zou uitgelegd kunnen worden als: 'Ik heb geen zachte g en daar ben ik maar wat blij om!'
.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou ja, eh, in zoverre, de smiley in je post van 14:48 zou uitgelegd kunnen worden als: 'Ik heb geen zachte g en daar ben ik maar wat blij om!'
Grinnik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:52 schreef JAM het volgende:
'Hoe maak je kinderen met een zachte G?'
'Nou?'
'Met een harde L.'
Wat een vergelijking Lienekien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Dan nog, je kunt blij zijn dat je zelf geen zachte g hebt, zónder dat je iets hèbt tegen mensen met een zachte g.
Ik bedoel, ik ken iemand zonder benen. Ik heb niks tegen haar, maar ik ben toch wel blij dat ik wél benen heb.
'Handicap' is uit, Thisbe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef Thisbe het volgende:
Wilde je trouwens suggereren dat mijn zachte g een handicap is?
Een zachte g is een uitdaging.quote:
Of: het is pas een beperking als je het ervaart als een beperking.quote:
Mensen met een zachte G zijn mensen met mogelijkheden.quote:
Ik zou dat gewoon een beetje voor me uit prevelen terwijl ik die centen aan het tellen ben, G. Terwijl ik stapeltjes aan het maken ben van verschillende muntstukken, met een zwart petje op m'n hoofd zonder bovenkant, een brilletje op m'n neus, en een gestreept overhemd en bretels.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
En dat je dan gelijk je centen gaat natellen, JAM?
De wàt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Gellius. Weet jij nog de Veronica's Rocknights?
Eén keer per jaar drie integrale liveconcerten op de televisie, bij Veronica.quote:
Zeg maar gerust dat ik een grote, jiddische sjnaas heb, Thisbe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Thisbe het volgende:
Heb je ook een bijbehorende nèt iets te grote neus, JAM?
Godsamme, nou!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef Gellius het volgende:
Heu, nee. Dat zegt me helemaal niets. Heb ik iets gemist?
Als ik alleen al naar die foto's van hummus kijk, voel ik die vilten oortjes al onder mijn vingers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Het probleem dat ik vaak heb met foto's van poezen is dat ik ze dan zo graag even zou willen aaien.
Erik! Je bent scholier-af! Feest!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:58 schreef Lienekien het volgende:
Erik is klaar met zijn examen.
Oh ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef k_man het volgende:
Nou ja... het is natuurlijk nog maar de vraag of ie geslaagd is.
Je lijkt z'n moeder wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef k_man het volgende:
Nou ja... het is natuurlijk nog maar de vraag of ie geslaagd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |