Nou, nee. Het was gewoon een chagrijnige slijter die mij niet wilde helpen met het uitzoeken van een wijn-voor-niet-zoveel voor een fijne-avond-met-lief. "Onder de tien euro? Mevrouw, daar ga ik geen tijd in steken hoor".quote:
Wel een beetje lachwekkend dat een winkelbediende zo hoog van de toren blaast. En daarme gooit zo iemand zijn eigen glazen in, want de volgende keer ga je ook naar iemand anders. hoop ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef hummus het volgende:
[..]
Nou, nee. Het was gewoon een chagrijnige slijter die mij niet wilde helpen met het uitzoeken van een wijn-voor-niet-zoveel voor een fijne-avond-met-lief. "Onder de tien euro? Mevrouw, daar ga ik geen tijd in steken hoor".. (Ik schrik, zelfs nu ik er bijna 1,5 jaar woon, nog van de directheid kuch onbeleefheid kuch van sommige mensen in het Gooi.)
Dus toen ben ik maar naar de wijnwinkel gegaan die mij eigenlijk altijd veel te poepchique leek, maar waar een hele fijne wijnmeneer mij toen een lekkere wijn heeft verkocht.Voor 7 euro. Hà.
Nee! Nu je het zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al verslag gedaan van de bruiloft, Hummus?
Ik heb de helft van mijn middelbareschool-carrière doorgebracht op de WC.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef Gellius het volgende:
De WC. Reddingsboei in vele onaangename situaties.
Ja, dat was het ook wel. Maar ik denk niet dat het bruidspaar er veel erg in heeft gehad. Ze gingen helemaal in elkaar op, dat was dan wel weer lief, eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:31 schreef Thisbe het volgende:
Allemaal mensen ter opvulling van het feit dat het bruidspaar geen echte vrienden heeft? Ik heb één keer zo'n bruiloft meegemaakt, het was echt genant.
Ik woonde in Kampen. En ik speelde geen hockey. En ik had een hekel aan kliekjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef Lienekien het volgende:
Waarom was jij geen hockeymeisje uit Dronten?
Ach, kliekjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:51 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik woonde in Kampen. En ik speelde geen hockey. En ik had een hekel aan kliekjes.
Dat lag trouwens, achteraf bekeken, meer aan het feit dat ik geen kliekje had dan aan het principieel tegen kliekjes zijn.
Vertel. Ik hang als altijd aan je lippen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef Gellius het volgende:
Ik gebruik 'm om de enorm aanwezige klasse van vrouwen-die-zo-vol-zijn-van-zichzelf-dat-ze-alles-en-alles-op-zichzelf-betrekken te ontlopen.
Je wil me bangmaken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, kliekjes.Het fenomeen bestond zelfs op de universiteit.
Na jaar 1 was het gelukkig geen probleem meer.
Nee joh. Ten eerste waren dat van die stomme grieten. Ten tweede zijn die allang klaar met studeren.quote:
Weet je al wat je wilt gaan studeren?quote:
Jazeker. Nederlands in Utrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt gaan studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |