TOF!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.kasteleninutrecht.nl/
In de linkerlijst naar Voorn, en dan foto 5. Komen twee kamers vrij, en een klasgenoot en ik gaan er wonen.
Het is een slooppand, januari gaat het plat, maar tot die tijd ben ik onder dak.
Hoogstwaarschijnlijk.
Neen. Ik ben er een maand geleden met mijn zus wezen winkelen. En toen hebben we ergens een gratid kaartje van de stad vandaan geritseld. Die heb ik nog. Dat is mijn zekeringquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd! Ken je Utrecht al een beetje?
Broer, de autoriteiten zijn verwittigd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:16 schreef broer het volgende:
Is JAM nog niet terug van de wc?
Of misschien zit hij te genieten. Dat kan ook. Laten we het positief benaderen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:17 schreef Gellius het volgende:
Misschien krijgt 'ie het niet voor elkaar, broer.
Fijn. Dank je wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Broer, de autoriteiten zijn verwittigd.
Kom broer, het glas is altijd halfleeg. Dat weet jij best.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:19 schreef broer het volgende:
[..]
Of misschien zit hij te genieten. Dat kan ook. Laten we het positief benaderen.
Neem jij nou maar een halfleeg glaasje Calvados.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kom broer, het glas is altijd halfleeg. Dat weet jij best.
Zeg, ik laat me niet uitschelden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik moet nog een maal op tafel zetten. Doe nog eens iets uit je ouwe doos, Liene. Ik heb geen inspiratie.
Ja, en dan overtypen zeker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Met recepten, troela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |