Ooh, je kan nog lopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik even naar buiten lopen, JAM. Wat ga jij opsteken? Ik 'n driekwartzware Javaan.
Ik dacht dat jij alleen na achten rookte? 20:00 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik even naar buiten lopen, JAM. Wat ga jij opsteken? Ik 'n driekwartzware Javaan.
Het doet alleen nog pijn op die momenten dat ik volkomen vergeten ben dat ik door de enkel ben gegaan.quote:
Na vijven. (17:00, om precies te zijn). Maar ik ben in voorkomende gevallen JAM graag terwille.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:48 schreef Z het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen na achten rookte? 20:00 om precies te zijn.
Dat scheelde niet veel!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Ok, komt 'ie...
Een uitdrukking die ik eveneens graag pleeg te gebruiken, maar waarvan de herkomst me onbekend is.quote:
Heb je wel eens research gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een uitdrukking die ik eveneens graag pleeg te gebruiken, maar waarvan de herkomst me onbekend is.
Etymology: from games of skill or chance in which the person who won would get a cigar as a prizequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, ik wacht liever tot iemand het me komt vertellen.
Ha, dezelfde etymologie als 'hamvraag' dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Etymology: from games of skill or chance in which the person who won would get a cigar as a prize
Bron
Die vind ik eigenlijk leuker, met die ham boven in de mast.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ha, dezelfde etymologie als 'hamvraag' dus eigenlijk.
Ja, maar dat zag niemand, want het was een radiospelletje!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk leuker, met die ham boven in de mast.
Bij voorkeur met een zachte g.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Telebingo wel uitspreken als Telebin-go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |