Dacht dat iedereen het onderhand wel wist.quote:
ja je hand en nu opbokkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Nielsch het volgende:
HEE, VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?????!!!!???!??!!!!!!!!11111one
Nee, tief jij maar op als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Havoc het volgende:
Tief op pisvlek.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen het onderhand wel wist.
Een twee jaar gelee kwam ik stomdronken thuis bij mij ma. Ik mijn nest in. Komt ze na een tijd heibel schoppen in de slaapkamer. Toen schijn ik al vloekend en tierend naar buiten te zijn gestormd en in mijn auto zijn gestapt. Van Amersfoort naar Leiden (Merel)
Aangezien dit nogal gevaarlijk was hebben mijn ma en merel de pliesie gebeld. Toen werd ik bij Zoeterwoude Rijndijk staande gehouden door zeven politiewagens die midden op de weg stonden geparkeerd.![]()
Op dat moment had ik pas door wat ik aan het doen was. Ik kwam uit de auto en mijnheer agent vroeg of ik had gedronken. Ik antwoorde met "Behoorlijk"
Op het politieburo moest ik toen aan het grote blaasapparaat gaan hangen en die gaf een wereldrecord aan. Toen moest ik 3 uur in de pliesiecel en toen werd ik bevrijd door justme.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Merel het volgende:
Maar goed. Hele nasleep natuurlijk. Eerst naar de rechter om mijn rijbewijs terug te vragen. Die kreeg ik gelukkig meteen weer mee omdat ik nog nooit iets had geflikt in mijn leventje. Alleen toen kwam het CBR om de hoek kijken. Die wilde alsnog mijn rijbewijs hebben. Om dat ding dan weer terug te krijgen ga je een heel circus in. Psychologische onderzoeken en bloedproeven.
Sorry maar hier moest ik vet om lachen! No offense, maar dat verhaal is grappigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Een twee jaar gelee kwam ik stomdronken thuis bij mij ma. Ik mijn nest in. Komt ze na een tijd heibel schoppen in de slaapkamer. Toen schijn ik al vloekend en tierend naar buiten te zijn gestormd en in mijn auto zijn gestapt. Van Amersfoort naar Leiden (Merel)
Aangezien dit nogal gevaarlijk was hebben mijn ma en merel de pliesie gebeld. Toen werd ik bij Zoeterwoude Rijndijk staande gehouden door zeven politiewagens die midden op de weg stonden geparkeerd.![]()
Op dat moment had ik pas door wat ik aan het doen was. Ik kwam uit de auto en mijnheer agent vroeg of ik had gedronken. Ik antwoorde met "Behoorlijk"
Op het politieburo moest ik toen aan het grote blaasapparaat gaan hangen en die gaf een wereldrecord aan. Toen moest ik 3 uur in de pliesiecel en toen werd ik bevrijd door justme.
En terecht!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Merel het volgende:
Maar goed. Hele nasleep natuurlijk. Eerst naar de rechter om mijn rijbewijs terug te vragen. Die kreeg ik gelukkig meteen weer mee omdat ik nog nooit iets had geflikt in mijn leventje. Alleen toen kwam het CBR om de hoek kijken. Die wilde alsnog mijn rijbewijs hebben. Om dat ding dan weer terug te krijgen ga je een heel circus in. Psychologische onderzoeken en bloedproeven.
Ik zal er over nadenken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Tally het volgende:
Flikker op Nielsch..
Komt wel goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken...
Nee, toch maar niet.
Hoor je mij zeggen dat het niet terecht is dan?quote:
Justmequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |