quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
Het belangrijkste zichtbare verschil zit hem in de aansluitkabels:
[afbeelding]
IDE (links) en S-ATA kabels
Waarschijnlijk heeft jou moederbord geen (vrije) S-ATA aansluiten en heeft men daarom gezegd dat je IDE moet hebben.
dat is dan denk ik antwoord op mijn bovenstaande vraag....quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
denk dat IDE niet zo maar er uit gaat hoor,
krijg je gewoon SATA hdds met bridgechip naar PATA..
net als de early SATA disken
Dat ken ik niet? Dat is onbegrijpelijke terminologie....wat is een pci controllertje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
PCI sata controllertje mits je dr ruimte voor hebt kan dat prima
pci zijn die witte brede aansluitingen op je moederbord. controller is besturing. In dit geval praat ie over een pci kaartje met sata mogelijkheden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef duckling het volgende:
[..]
Dat ken ik niet? Dat is onbegrijpelijke terminologie....wat is een pci controllertje?
thx...weer wat geleerd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pci zijn die witte brede aansluitingen op je moederbord. controller is besturing. In dit geval praat ie over een pci kaartje met sata mogelijkheden...
Ja dat kan... maar nodig is het beslist niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef duckling het volgende:
[..]
dankjewel...ik snap het.
Kun je ook een sata aansluiting op je moederbord plaatsen? Of heb ik gewoon een ouder moederbord en daarmee pech?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |