Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef bianca en michael het volgende:
Beste digibeten,
Ik zou niet weten waarom dat zou zijn.quote:Klopt het dat over een ISDN lijn de internetsnelheid nooit sneller kan zijn dan 4 mb/s?
Wat was er mis met Tiscali? Leveren die niet op ISDN?quote:Bij welke aanbieder kunnen we het best ons ADSL abonnement afsluiten, of zijn we toch beter af met kabelinternet? (We wonen in Schiedam en downloaden best nog wel eens het e.e.a.)
Nou, ik dacht meer, we betalen nu 50 euro per maand voor supersnel adsl met telefonie. Die telefonie gebruiken we zo toch niet meer en die supersonische snelheid zullen we zo ook niet meer halen dus dan zal het vast wat goedkoper kunnen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Gunner het volgende:
Wat was er mis met Tiscali? Leveren die niet op ISDN?
Tiscali!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef BTKlus het volgende:
Ben inderdaad nog geen provider tegen gekomen waar je met ISDN sneller dan 4 Mb/s kan krijgen.
Ja, de baas betaalt, maar we hebben 3 telefoonlijnen nodig, 1 privé, 1 werk en een faxlijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef BTKlus het volgende:
Ben inderdaad nog geen provider tegen gekomen waar je met ISDN sneller dan 4 Mb/s kan krijgen.
Ik zou als ik jullie was gewoon alles bij het oude gelaten en via "newline service" een 2de lijn aangevragen die dan voor de ISDN zou zijn. Je kan namelijk met de bestaande 4 draden 2 lijnen maken. Ik neem dan wel aan dat de baas de ISDN volledig vergoed.
Hangt er vanaf waar je woont. Van XMS is het nu standaard 24/24.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb gehoord dat je voor 150 euro glasvezel naar je huis kan laten trekken
Misschien is dat iets?
Heb je meestal 10/10 (of 100/100)
je zou in weze zelfs nog 1x Analoge lijn + ADSL + 2x VOIP kunnen nemen,quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef FredvZ het volgende:
ehm... wist je dat je helemaal geen ISDN nodig hebt voor het gene wat je wil...
Met internet + 2 VOIP-lijnen + analoge lijn ben je er ook.
of wat OU-Tannu zegt, weet eigenlijk niet wat beter leverbaar is.
volgens mij is de kwaliteit van voip wel te slecht voor FAX / DATAquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef BTKlus het volgende:
[..]
Bij Optibel en Abel Telecom kan voip + fax aansluiten wel.
Eerst opzeggen en dan pas hier advies gaan vragen is natuurlijk nooit verstandig. Terugdraaien die opzegging, je zegt zelf dat je redelijk gelukkig was met je 20 Mbps ADSL, en dat is voor zover ik weet niet leverbaar over ISDN. En waar heb je anno 2007 in hemelsnaam nog ISDN voor nodig? Dat is een technologie uit de jaren 70 van de vorige eeuw die al verouderd was voor het goed en wel was ingevoerd door KPN.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef bianca en michael het volgende:
Beste digi-experts (sorry, les één, geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kent),
Op dit moment zijn wij de -redelijk- gelukkige gebruikers van Tiscali ADSL en telefonie (20480 Kbit/s download, 1024 Kbit/s upload). Alleen, dit hebben wij opgezegd omdat Michael voor zijn baas thuis een ISDN aansluiting nodig heeft. Nu zitten wij vervolgens met allerlei vragen over de internetverbinding.
zowiezo kan je met isdn sneller dan 4mbit, heb hier isdn + 6mbit abbo van xs4all, 900m van de centrale...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
Volgend speedlinq kan je op ISDN gewoon ADSL2+ krijgen![]()
je zal dan geen 20mbit halen omdat er minder bandbreedte is.. maar goed t kan dus wel meer dan 4mbit
en alternatief: Kabelinternet
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo kan je met isdn sneller dan 4mbit, heb hier isdn + 6mbit abbo van xs4all, 900m van de centrale...
downloaden gaat met full speed...
tis onzin dat het niet zou kunnen...
Concepts-ICT - ISDN 24mbit
tiscali isdn 20mbit beetje naar beneden scrollen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |