Nee, ik heb *al* die aandacht niet nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jouw foto´s waren zeker te lelijk voor Fok!
Oh, hier zit je.quote:
Schat, wees dan gewoon stil. En dan straks huilen als mensen opeens toch creatief genoeg met google bleken te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Loontjah het volgende:
Hier is wat anders, en op Bimeiden.Net staan andere "sexy" fotoos van mij, die jullie hier NOOIT zullen tegenkomen. We hebben een hekel aan al die mannetjes die komen geilen aan ons. Daarom is er een prive hoekje. Lekker Puh.
Geilen op bedoel je, niet aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Loontjah het volgende:
Hier is wat anders, en op Bimeiden.Net staan andere "sexy" fotoos van mij, die jullie hier NOOIT zullen tegenkomen. We hebben een hekel aan al die mannetjes die komen geilen aan ons. Daarom is er een prive hoekje. Lekker Puh.
En dat werkt dus averechts op m'n normaal altijd hoge testosterongehalte. Lijkt trouwens wel of Loontjuh grotere spierballen heeft dan mij, en ik train alweer bijna 5 jaartjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:03 schreef AFX. het volgende:
Oh.
En dat soort berichten heb ik ook niet nodig.
http://www.bimeiden.net/u/10270 Klik.
Dat ze aan andere kutjes likt ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er nou zo kotserig aan dat ze biseksueel is?
ze nemen de vrouwen van ons af natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er nou zo kotserig aan dat ze biseksueel is?
Biogarde is mijn vriend en Janetje mijn vriendin. We vormen een driehoeksrelatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
Waarom is deze mnog niet dichtgegooid ,is een van de mods soms het vriendinnetje van -sandstorm-?
of of of de vriendin van je vriendin is stiekem een shemalequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Biogarde is mijn vriend en Janetje mijn vriendin. We vormen een driehoeksrelatie.
Maaruhm: Waarom zou hij dichtmoeten. Goede gefundeerde klacht dat ik zo.
Het zou jou overkomen ! Dan piepte je wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |