abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196606
bestaat de man van Karin eigenlijk wel?
Hebben we die gezien in de filmpjes in de eerste uitzending?
Volgens mij niet, en ook niet bij de hekken voor het huis. Als ik het me goed herinner was Karin helemaal alleen.
Volgens mij is haar huwelijk niet zo goed aan haar gedrag van de afgelopen dagen te zien.
pi_196607
Ja hoor, die man bestaat wel
dat waren nog eens tijden...
pi_196608
heb je hem wel eens gezien dan?
pi_196609
Nee, maar hij zit dan ook niet in het BBhuis he
Ik snap niet waarom hij niet zou bestaan. De BBsite van V. vermeld wel dat hij vaak weg is voor zaken... En waarom zou ze anders die trouwring dragen he.

En nu slapen!

dat waren nog eens tijden...
pi_196610
Ik denk ook dat hij niet bestaat.
Ik ken Karin uiteraard niet persoonlijk, maar ze lijkt me niet het type om bij een jonge gozer in bed te kruipen terwijl haar man & kinderen voor de tv zitten mee te genieten. Dat is natuurlijk super-pijnlijk. Maurice heeft ook een vriendin, maar dat is toch anders, vind ik.
Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

pi_196611
Hoezo is dat anders. Vreemdgaan is toch vreemdgaan. En in de ene relatie wordt dat wel geaccepteerd en in de andere niet. Daar heeft de buitenwereld geen zak mee te maken. Al zal deze zich er natuurlijk wel mee kunnen bemoeien (bijvoorbeeld roddelende moeders bij het hek van de school van de kinderen van Karin). Maarreh, hebben we het wel over vreemdgaan? Speelt Maurice voor Karin niet de rol van Ted Troost, terwijl Maurice op Karin zijn Oeudipoescomplex botviert?!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_196612
waar maakt iedereen zich toch zo druk om? ik kan me heel goed voorstellen dat ze behoefte aan een knuffel hebben. Tenslotte is dit ook door de psycholoog aanbevolen. En vreemd gaan kan ik het niet noemen. Hoe zou de reactie zijn van iedereen wanneer Ruud bij Bianca in bed zou kruipen? Maken we ons dan ook druk om de vrouw van Ruud?
pi_196613
Wij kunnen ons die man van Karin ook niet scherp meer voor de geest halen, maar op de een of andere manier hebben wij wel steeds het idee gehad dat er tijdens dat intro-filmpje een man door dat gezellige gezinshuis schuifelde. Trouwens, wie moet er anders op de kinderen passen? Ja, dat zouden wij eigenlijk best eens willen weten. Hoe Karin dat geregeld heeft, qua oppas en zo. Groeten!
Een schizofreen is nooit alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')