als we nou gewoon stoppen met die zin te quoten dan leest hij niet dat ik het heb gezegd en vergeten wij het weer!quote:
probeer ik ook heel vaak, maar dat is gewoon niet te lezen... gelukkig verteld hij tijdens het gesprek vaak wat hij bedoelt en wat hij er neer heeft gezetquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het gaat inderdaad hard en dan probeer ik iets te ontcijferen van mijn begeleider
Woensdag=zaagmansgdag=favo dagjequote:
Moet ik nu trots zijn ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok is een doorgewinterde blowert!![]()
so...?quote:
Je had het over Bootje toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als we nou gewoon stoppen met die zin te quoten dan leest hij niet dat ik het heb gezegd en vergeten wij het weer!![]()
of vanavond...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zal wel weer op vrijdag gebeuren, net zoals de vorige keer met '100'..![]()
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef denB het volgende:
Even een pc verplaatsten voor een presentatie
In dit bedrijf lopen zoveel stagaires, en we stoppen allemaal op de zelfde dag
bij jou misschien!quote:
Als jij dat wilt welquote:
waar is ie eigenlijk?quote:
ik dacht toch echt dat je het over bootje had. sorry hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....![]()
Jij luisterd niet naar Radio538quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Cant stand losing youhoou
dat heeft hij ook verteld, maar dat onthoud ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
probeer ik ook heel vaak, maar dat is gewoon niet te lezen... gelukkig verteld hij tijdens het gesprek vaak wat hij bedoelt en wat hij er neer heeft gezet![]()
mmm nee maar ik zal eens even kijken in de lijst!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
geen idee, misschien weet Kuno_van_Dijk het wel...
tjonko's ménquote:
je moet bootje opzoekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm nee maar ik zal eens even kijken in de lijst!
Hij is de laatste 5 minuten niet online geweest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm nee maar ik zal eens even kijken in de lijst!
bootje84 toch?quote:
volgens leest Bootje wel ieder topic mee, maar zegt hij niets meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij is de laatste 5 minuten niet online geweest!![]()
Afghaan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ikke snappuh, maar wat blow je dan?
lekker voor de enkelsquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:47 schreef ETA het volgende:
morgen basketballen op een basketbalveldje op het dak van de 25-verdieping tellende kantoorgebouw
ps. heb geen sportschoenen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |