ik post elke dag in 5/6 verschillende topics, dan kom je er wel aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; hoe halen jullie zulke achterlijk hoge scoresIk dacht dat ik al aardig m'n best had gedaan
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
Post 1000!!!
IK wil bedanken:
MIjn stage.
Fok!
De koningin!
Prins William Alexmeteenander
Ik vraag het me ook wel eens afquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; hoe halen jullie zulke achterlijk hoge scoresIk dacht dat ik al aardig m'n best had gedaan
![]()
Sinds zondag, toen we via internet bij Chello (&(#%^(*&^%)(& #*&^#*(^%#*@&^%#@&^* Chello ) een upgrade deden voor telefoon en internet, en sinds zondagmiddag ligt het er sinds 4 uur uit, en we blijven elke dag bellen via mobiel, maar let maar op, we gaan het nog wel claimen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen internet, wordt dat dan niet eens tijd om dat te regelen?
je werkt te veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
Post 1000!!!
IK wil bedanken:
MIjn stage.
Fok!
De koningin!
Prins William Alexmeteenander
De ruk-o-meter... kom ik met de tegenhanger.. de iFapquote:
Doe dat nou niet!!!! Dan krijg je apple weer op je dakquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ruk-o-meter... kom ik met de tegenhanger.. de iFap![]()
toen ik laatst de 400 had had ik alleen in de stage SC gepost...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
beter op je dak dan op je hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef denB het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!!!! Dan krijg je apple weer op je dak
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen ik laatst de 400 had had ik alleen in de stage SC gepost...
ook zeker wel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga maar even verder met m'n conclusies, spam dit topic niet vol aub![]()
Anders halen we de 200 toch nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga maar even verder met m'n conclusies, spam dit topic niet vol aub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |