Nee, ik doe niet alsof het nieuw is. Het is inderdaad al eerder door Veronica uitgezonden, maar niet op reguliere basis (werd vaak van tijdstip verplaatst, of helemaal geschrapt). Bovendien is er destijds voorzover ik weet geen NL topic aangemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:43 schreef BitterMoon het volgende:
is al eerder hier uitgezonden, je doet net alsof het nieuw is
Wat fijn dat je de eerste regel van de OP hebt gelezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:44 schreef Snien het volgende:
Er is al een topic over scrubs toch
Vanavond komt S02E01 denk ik.quote:
cdwow.nlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Scrubs is echt briljant
Ik vraag me af of er ooit nog DVD-boxen in NL te krijgen zijn...
Die zag ik ook al op usenet voorbij komenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef vingerplant het volgende:
[..]
cdwow.nl
morgen verschijnt seizoen 5.
Kun je lang wachten, die zijn er alleen van seizoen 1 en 2. En als je het niet kan verstaan zet je toch even de Engelse subs aan? Zo lastig is het taalgebruik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op usenet voorbij komen
Ik wacht wel even op de release met NL ondertiteling erbij, voor het gemak. Wat die sarcastische kerel altijd te vertellen heeft is niet altijd zo makkelijk te verstaan
Eeh...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Vanavond komt S02E01 denk ik.
Gister was My Dad(episode 19)quote:
Wtf, zenden ze het dan niet in de goede volgorde uit? Want woensdag was S01E21, met dat prikaccident.quote:
Grappig, als ik mijn DVD-speler alle afleveringen achter elkaar laat afspelen doet ie precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:17 schreef Verfokker het volgende:
Ok, ik snap dat Comedy Central het eerst misschien om de een of andere reden uitzond op productievolgorde in plaats van de volgorde die nbc in 2001-2002 gebruikte, maar bij de laatste paar afleveringen zijn de volgorde van productiecode en de uitzendvolgorde gelijk aan elkaar, dus hoe kunnen ze de laatste aflevering van seizoen 1 omdraaien met de twee- en een-voor-laatste?! Jezus.
Nogmaals, dan kun je lang wachten en misschien komen ze wel nooit aangezien ze zelfs van seizoen 3 er nog niet zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nee, het is niet lastig, en inderdaad, deze zal ik wel vaker kijken dan één keer
Alsnog wacht ik liever op nederlandse ondertiteling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |