abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196569
Ik zie mensen in het form zich zorgen maken over mona...laat die maar want ze heeft er voor gekozen en wist (beter dan de andere 7) waaraan ze begon, wat ik echt triest vind is hoe v karin nu neerzet en dan niet zo zeer voor haar zelf (ze is er zelf bij) maar voor haar man en kinderen. Je kan niet even bellen om te vragen hoe het nou echt zit, je volgd het geheel door de ogen van v en die zijn in dit geval uit op oorlog want karin word bijna afgescheeldert als een hoer vind ik..Die man daar moeten we opletten hij zou wel eens de eerste kunnen zijn die zelfmoord pleegt
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_196570
Ik vermoed dat Karin dit van te voren met haar man en kinderen besproken heeft.
Ze zal gezegd hebben dat het allemaal maar show zal zijn. ZO niet dan kan hier een echt probleem ontstaan.
Man gaat naar V en eist! dat hij haar mag spreken? Wat doen ze dan? Zeker niet uitzenden dacht ik.

JJ

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:54:00 #3
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_196571
Ik denk dat dit typisch iets is wat V. weer mooi weet neer te zetten als een zogenaamde relatie. Ik denk dat het eerder een soort moeder-zoonrelatie is. Hij woont in het dagelijkse leven immers nog thuis en is een moeder om hem heen gewend. Ik vind het niet zo raar als ze dat soort genegenheid in het BBhuis ook weer proberen terug te vinden.
dat waren nog eens tijden...
pi_196572
nee raar is het zeker niet maar je moet als man thuis met de kinderen niets snapende van wat er in dat huis gebeurt wel heel sterk in je schoenen staan om er naar te kijken(elkedag) zonder je vrouw te spreken en er verder niets van of bij te denken...ik zou dat denk ik niet vol houden...iden trouwens voor het meissie van maurice he
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_196573
sorry van die twee keer, het wordt drukker hier he

Ik denk wel dat het goed zit hoor, vertrouwen hoort in een relatie.

pi_196574
Hoogstwaarschijnlijk is Karin in het BB-huis gaan zitten omdat haar man niet naar haar om kijkt..... Hij is zakenman en altijd van huis heb ik ergens gelezen... Karin is denk ik zo'n vrouw die gevangen zit in een bepaalde gezinssituatie en dit BB-huis is voor haar (hoe gek ook) een vlucht... Denken jullie niet?
pi_196575
Dat staat inderdaad op de bb site van V. Dat haar man vaak van huis is... ach ja, ik weet t ook niet allemaal
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:39:00 #8
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196576
Het lijkt mij dat V echt wel kontakt onderhoud met het 'thuisfront', juist vanwege dit soort situaties.
V. zit zelf natuurlijk heus te manipuleren en zal ook vooraf met types als Bart over zaken die de kijkcijfers kunnen beinvloeden hebben gesproken.
Maar stel dat bv Karin (of een andere niet-vrijgezel) het nou serieus aan zou gaan leggen met een andere bewoner, iets wat ze niet zelf op touw hebben gezet maar wat toch onmiskenbaar gebeurt, dan zou manlief idd in staat zijn de boel te komen verstieren bij het huis of direct naar de pers gaan (Dus echt slechte publiciteit). Alleen al om dat soort bad-PR te voorkomen houden ze een vinger bij vriendinnen, echtgenoten en kinderen aan de pols.
Dit veronderstel en verwacht ik. Als V. dat toch niet doet zijn zij de echte sukkels.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196577
quote:
op 10-05-1999 om 11:54 PM schreef Uniquehorn het volgende:
Ik denk dat dit typisch iets is wat V. weer mooi weet neer te zetten als een zogenaamde relatie. Ik denk dat het eerder een soort moeder-zoonrelatie is.

Sorry, maar als mijn moeder in haar ochtendjas bij mij in bed kruipt, weet ik niet hoe snel ik haar op het koude zeil moet krijgen. Ben dol op mams, maar dat gaat me te ver.

Misschien heeft Karin behoefte aan aanhankelijkheid en voelt ze zich gesterkt door het geflikflooi van Sabine en Bart ("Ach Maurice, wat wij doen valt nog mee"), maar ik vind het ongepast als je kids thuis op de bank naar hun mams moeten kijken die in bed ligt met een puber.
Die hebben op school heel te verduren. Mams had iets minder aan zichzelf kunnen denken.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 02:03:00 #10
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196578
En daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in Barbarella.

Hoe er op school en straat op de kinderen van de bewoners gereageerd wordt heeft helemaal niemand in de hand, ook een eventuele zeer zorgzame V niet.
Voor het dochtertje van Ruud zal het wel meevallen, toffe peer en ach die blote kont. Maar iets oudere kinderen in de leeftijd dat zij zelf stevige strijd op het schoolplein moeten voeren om erbij te horen ...
Eesrt was het natuurlijk hartstikke stoer dat je ma/pa op TV komt en dan nog wel in zo een spraakmakend programma. Maar ik kan me ook wel wat onaangename situaties voor die kids voorstellen.
En zei Karin zelf niet in het begin dat "je je niet hierop kon voorbereiden omdat het toch zoveel anders is als ze van tevoren dachten" ?

------------
Maurice: "Zal ik je nagel eve ...?"
Karin: "Ja, krab maar even schoon."

pi_196579
Good point, Barbarella, en toch..
'kweet 't niet, of ik weet 't eigenlijk wel: wat mij geruststelt over de gevolgen is dat K. zichzelf zo in de hand lijkt te hebben, dat ze wsch. ook de situatie thuis in de hand heeft, en uitvoerig heeft besproken hoe vrij ze zich zal gaan opstellen ondanks de camera's. Haar voorbereiding om voor elke dag een verhaaltje voor de kinderen te schrijven vond ik al zo'n voorbeeld van haar 'in control' zijn. Maar ja, het blijft natuurlijk speculeren. Als echter haar man het hoog op zou nemen ( als ie 't al gezien heeft) dan was ie nu al lang bij VOO voor de deur geweest en hadden we daar wel IETS van gemerkt, denk je niet ? Het was vandaag niet de eerste dag dat we K. met M. samen zagen, toch ? Haar actie om bij Bart in bed te kruipen vond ik meer een soort provocatie en zet naar Bart zelf toe: zo van, wil je eten, hier.. dan stop ik je vol.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 06:17:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196580
Haar kinderen zullen haar verhaaltjes wel lezen, maar zien mams op tv nu toch wat andere bedverhaaltjes voorlezen.
Het groepsgebeuren lijkt haar behoorlijk bezig te houden.
Maar als zij thuis net zo ontspannen is, ook in zulke intimere momenten, hoeft dat ook weer niet schrikken te zijn. Het zullen meer de reacties van de buitenwacht zijn die kinderen van jongere leeftijd zelf moeilijk kunnen pareren, zeker om hun nu onbereikbare maar erg 'publieke' moeder te verdedigen.

---------------
Maurice: "Karin is in mijn bed gaan liggen. Het is toch wat, he?"

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 06 Oktober 1999).]

woensdag 6 oktober 1999 @ 09:00:00 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196581
Hoe Karin thuis ook is, dit is niet prive, maar een show waar heel Nederland naar kan kijken. Hou dan gewoon rekening met je kinderen. Ookal is het een spel voor Karin, de kinderen zullen dit niet begrijpen. Trouwens ik vond het ook al erg vreemd dat Ruud zich gisteren zo uitgebreid liet betasten door al die vrouwen. Ik kan me voorstelelen dat Bart en Sabine er schijt aan hebben, maar als je kinderen thuis hebt? Willem gedraagt zich toch ook normaal?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_196582
Ach laat die mensen toch lekker knuffelen. Je kunt toch niet honderd dagen zonder een beetje genegenheid! Bovendien kan Karin toch een bericht in de dagboekkamer naar huis toe sturen. Ook krijgt zij post van dr kindertjes. Dus als zij er een probleem mee hebben, is dat gauw opgelost!
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

woensdag 6 oktober 1999 @ 10:15:00 #15
627 Willy
Koekenbakker
pi_196583
Het is inderdaad heeeeeeel vervelend voor haar kinderen en haar man!
Maar... Wist ze niet waar ze van tevoren aan begon????
Het lijkt me overduidelijk dat ze haar man en kinderen niet belangrijker vond dan het GELD!
Ze gaat tenslotte 100 dagen van ze weg om met een groep wild vreemden in een huis opgesloten te worden!

Misschien kwam het allemaal wel door het prachtige gezang van MONA! Daar raakte ik gister ook van in trance!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_196584
tuurlijk moet Karin thuis wat uitleggen als ze terug is, maar op deze manier heeft ze wel een kans om het ver te schoppen. Weinig ruzie met 250.000 gulden in je koffer.

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door garp (Datum 06 Oktober 1999).]

woensdag 6 oktober 1999 @ 10:43:00 #17
627 Willy
Koekenbakker
pi_196585
Nou de kas dat zij die 250000 gaat winnen is te verwaarlozen!
Als ze dan zonder poen terugkomt kan ze meteen haar spullen pakken en een ander huis gaan zoeken!
Ik zou haar al niet meer moeten ook al heeft ze 250000!
The only thing we have to fear is FEAR itself
  woensdag 6 oktober 1999 @ 10:51:00 #18
568 Juul
Is gewoon lief
pi_196586
Waarschijnlijk wil ze hem allang niet meer, maar ja als hij nooit thuis is kan ze hem dat niet vertellen dus maakt ze het op deze manier duidelijk ?

Greetz Juul

The Bitch is Back!
pi_196587
Verwaarloosd vrouwtje met een minderwaardigheidscomplex.

Laat nu zien dat er mannen naar haar omkijken en dat ze als vrouw nog meetelt.

Vernederd haar man. Pakt de poen. Pakt haar kinderen en is pleite.

Alleen wat nu als ze het niet redt??? Zou ze daar rekening mee gehouden hebben???

Dan is het een goedkope slet die het die paar dagen niet uithield zonder een kerel aan haar lijf. Heeft ze nog steeds geen poen. Huwelijk naar de klote en mag hopen dat de kinderen nog naar haar omkijken.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_196588
Het komt over het algemeen allemaal door hetzelfde:

Mensen weten niet wat ze op hun hals halen bij programma's als BB of Seks voor de Buch. Veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en willen maar al te graag op tv komen. Ze weten niet wat de gevolgen voor henzelf, maar ook voor hun familie is. Met name hun kinderen hebben er niet voor gekozen, maar zijn er wel de dupe van. Die worden vaak de "Mona" van het schoolplein.

Neem de Jerry Springer Show: iedereen weet dat als je uitgenodigd wordt voor een show je vriend(in) gaat vertellen dat ze vreemd gaat met je beste vriend(in), of helemaal geen man/vrouw blijkt te zijn. En toch gaan hele volksstammen het podium op, om daarna verontwaardigd te reageren met: "waarom zeg je dit terwijl de hele wereld kijkt?"

Mensen worden verblind door het idee op tv te komen (hun 15 minutes of fame). En bij BB komt daar nog de FL 250.000,-- bij.

Anderen gebruiken programma's als All You Need Is Love en Het Spijt Me als pushmiddel met het idee: "als Robert ten Brink haar de band laat zien dan komt alles weer goed". Maar zo werkt het niet. De tv maakt het werkelijke leven niet beter, maar vaak alleen maar slechter. Heel Nederland kijkt naar je en oordeelt over je.
Kijk maar naar dit Forum, 90% van de reacties is negatief over de bewoners.

Vaak komt er nog eens bovenop dat veel mensen die zich lenen voor programma's als Seks voor de Buch niet al te intelligent zijn. Waar de programma makers maar al te graag misbruik van maken, waardoor de programma's meer lijken op exploitatie van geestelijk minder bedeelden. Alles voor de kijkcijfers!

En heel Nederland kijkt er naar, inclusief mezelf .

Dan heb je nog een groep exhibitionisten die hun hele huis volhangen met webcams. Maar deze mensen weten niet wie er naar hen kijken en wat ze van hen vinden. Waardoor er een soort spanning ontstaat die de exhibitionisten kennelijk opwindend vinden. Maar in het geval van BB komen ze wel te weten wat anderen van hen denken, lees dit Forum er maar op na. Niemand houdt er toch van negatieven kritiek over zichzelf te horen.

En dat zie terug in het BB-huis. Ze letten op wat ze doen en hoe ze overkomen op de kijkers. Zeker nadat Mona heeft vertelt hoe populair het programma is en hoeveel mensen er naar kijken.

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_196589
karin wist waar ze aan begon maar die kinderen en die man toch niet..teminste ze wisten waar mamma heen ging maar niet hoe mamma werd neergezet toch.ik hoop echt dat v contact opneemt of 1 van de doktoren zodat vader en kids er goed door heen komen...ik zie het schoolplein helemaal voor me...hahaha jou mamma is een slet..
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  woensdag 6 oktober 1999 @ 12:02:00 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_196590
beetje vreemd dat als Karin wat genegenheid zoekt ( wat de psycholoog van BB zelf heeft voorgesteld... weekje terug arm van Maurice nabezoek dagboek kamer) dat ze gelijk een slet hoer en uitschot is...
ze weet waar ze aan begonnen is.... ik denk dat zij ondanks haar bemoedering toch rete goed weet waar ze mee bezig is... een open zinnetje van V. ( wat gaat Karin nu weer doen?)en heel dom Nederland valt er over heen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_196591
Jeeeezus Christ! Nou moet ik toch ff reageren hoor! De laatste posts hier zijn regelrechte sollicitaties voor redacteur van Privé, Weekend, Story en wat er allemaal nog meer bestaat in die trant.

Mensen wat bezielt jullie ?

1. plaatsvervangend rechtertje gaan spelen onder het mom van compassie met K.'s man en kinderen ?
2. dubbele moraal van: gluren naar Karin die zich tegen geen enkele blik kan afschermen, en haar dan een 'slet' noemen als ze niet wint ?
3. VOO's poging om ons allemaal tot voyeurs te maken is niet alleen geslaagd, ze krijgt nog een extra verdieping: Inquisiteurs die hier en daar onder onze hersenpannen sluimeren worden ook nog opgewekt, en we staan klaar om in andermans gezin en zaken meteen met de botte bijl aan het (ver-)oordelen te slaan ?
4. Waar is potdomme ons inlevingsvermogen gebleven, stuurlui-aan-wal die we zijn ? Blind voor de gedrags-veranderingen die zich hier voltrekken in behoorlijk extreme omstandigheden ?
5. En wat, als VOO ons nou niet een 'vrijkaartje voor voyeuristisch genoegen' had gegeven. Als we bij toeval een webcamera in K.'s woonhuis hadden ontdekt, door een onbekende daar geplaatst, zouden we dan ook op onze eigen Homepages zo van leer trekken over wat we daar zagen? Is dat waar we allemaal naar hunkeren ? Pausje spelen en onze medemens hel en verdoemenis toewensen in plaats van persoonlijke verantwoording voor zijn/haar gedrag ?
6. Als ik niet beter wist zou ik gaan denken dat het hele projekt alleen maar een soort casting-onderzoek van H.vdT. is om opvolgers in haar vorige functie bij Weekend en Privé te ronselen, of in ieder geval de bijbehorende mentaliteit van heksenjacht, sensatie-zucht en goedkope scheld-cultuur te verspreiden. En ik moet zeggen, dat zou haar dan al goed gelukt zijn, getuige bovenstaande posts.

Begrijp me goed, ook ik vind het leuk om wat grappen te lezen/maken over iemand die vals zingt op TV of knullig uit de hoek komt. Maar om te gaan schermen met: de kinderen zullen geen leven meer hebben op het schoolplein...
NOU ENNN ??? Is dat jouw zaak ? Doe jij het zoveel beter, dan ? Als je al kinderen hebt ?
Want denk eraan: ook jij bent hier zichtbaar, al is het met woorden alleen, en lekker anoniem wat de rest betreft.
Onvoorstelbaar hoe ver onze hypocrisie kan gaan, zolang we maar zelf buiten schot kunnen blijven.
En inzoverre het pure verschijnen van zo'n programma eigenlijk een ramp is op menselijk/ethisch gebied, veroorzaakt door extreme geldzucht, komen we niet veel verder dan rampen-toerisme en daarna doorrijden...
M'n punt is: ziet dan niemand de ONSCHULD in al die knulligheid, menselijke zwakheden en vervormd gedrag van een groepje medemensen, opgesloten in een vervormde sociale setting ?
Vrijwillig aangemeld, heet het dan als tegen-argument: NIKS vrijwillig ! Gewoon net zo besmet door geld-zucht, vervuld van verlangen naar roem of persoonlijk 'special zijn', en net zo naïef als wij allemaal zijn.
En wij willen dan als Robin Hoods opkomen voor de ONSCHULD van hun kinderen en meteen maar de bijl erin zetten ?

Wat het programma ook doet, het zet in ieder geval 'de bijl' in de Nederlandse wit-gepleisterde fatsoenlijkheids-FAKE en dubbele moraal.
En wat blijkt? (historisch citaatEr komt meteen allemaal wild vlees naar buiten !!!

Zou het misschien ook mogelijk zijn naar onze medemens te kijken met de blik van een KIND, voordat we hel en verdoemenis gaan roepen over het lot van die medemens zijn/haar kinderen ?

pi_196592
Dat wou ik nou net zeggen.
pi_196593
Met excuses aan Danny voor de langdradigheid (bandbreedte zou ik graag reacties zien op mijn laatste post hierboven. Waarom ?
Om te weten hoeveel van ons er nog met (een zekere) onschuld kunnen toekijken bij wat hier in Almere gebeurt en niemand in de hand heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')