Het meest zielige is dat hij denkt dat Huub dat briefje als 'bewijs van goed gedrag' ziet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Brian leest een briefje van zichzelf voor waarin staat wat hij voor iedereen uit Turkije had meegenomen. Wat zielig.
Pfffffffffffff Zweeeeeeeeeetquote:
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik het allemaal niet volg???? Pff ik kom net binnen heb de hele avond en eigenlijk haast de hele dag gemist.
Sorry ik kan je hiermee niet helpen...ben zelf ook de weg kwijt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik het allemaal niet volg???? Pff ik kom net binnen heb de hele avond en eigenlijk haast de hele dag gemist.
Wees blij, wij zitten allemaal met hoofdpijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Dat was toch om Netty te redden van een faillisement (rent a car oid)?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalen![]()
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry ik kan je hiermee niet helpen...ben zelf ook de weg kwijt...![]()
Ik snap alles niet!!! Ik word ziek van Brian.quote:
Nah, das niet waar! Hij wilde aDel met geen vinger aanraken. Zelfs niet toen ze hem vroeg. En ze was zich er speciaal voor aan het douchen? Nee hoor, Huub neukt aDel alleen als het echt echt echt superhoogstnoodzakelijk zou zijn en dan alleen als hij er Brian mee kan para brotheren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Huub neukt alles...zelfs mannen"
Ja en Brian doet gelukkig nooit wat...![]()
Jij bent gewoon ook een beetje raarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Sterf en zuiver..............dat lijkt mij wel watquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een nieuw woord: zuiver.
Mooi woordquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een nieuw woord: zuiver.
Maar je hebt de OP wel gelezen? Verder valt er niet veel te begrijpen we zijn allang blij dat ze weer een beetje omstebeurt pratenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap alles niet!!! Ik word ziek van Brian.
Dat doet Wifebeater al vanaf het moment, dat Huub in de Kooi zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef Liess het volgende:
Brian gaat nu Huub zn woorden herhalen tegen Eric, omg, net doen alsof het zijn woorden zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Brian: Er heerst boosheid in de woonkamer, wij gaan er milder mee om.![]()
Zuiver sterven, stikken in een chloorbadquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sterf en zuiver..............dat lijkt mij wel wat![]()
Amanda had zich ook al rijk gerekend hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub die reis niet krijgt. Hij is er vanaf het begin al vanuit gegaan dat hij die reis zou krijgen.
Als hij (en Brian) nou slim waren geweest, hadden ze zich aan hun deal gehouden en konden ze nu samen naar Istanboel, maar het ze hebben allebei zo'n grote ego dat dat niet gelukt is.
Het was een uitspraak van Dellie....niet van mij...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nah, das niet waar! Hij wilde aDel met geen vinger aanraken. Zelfs niet toen ze hem vroeg. En ze was zich er speciaal voor aan het douchen? Nee hoor, Huub neukt aDel alleen als het echt echt echt superhoogstnoodzakelijk zou zijn en dan alleen als hij er Brian mee kan para brotheren.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef brabander01 het volgende:
waar zijn japio en zdhngmw ? sex?
Toegegeven, die vond ik grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Domme lellie..........
Daarom. Gaat helemaal nergens over wat hij allemaal uitbraakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
Brian wordt boos omdat Eric centjes zegt ipv 50.000 euro.
omg
Ben al bezopen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Schenk wat te drinken in en probeer het later nog eens
Eric snapt volgens mij ook echt niet waar Brian heen wil, ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Gaat helemaal nergens over wat hij allemaal uitbraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |