quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat je een toffe huisgenoot zou zijn.![]()
weet je zeker dat het m'n zus niet isquote:Ik kan dat stomme briefje nergens vinden en ik heb geen zin om het weer aan m'n huisgenootje te vragen. Ze was net al retechagrijnig![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had net allemaal slecht nieuws achter elkaar (dat we vanavond niet samen konden eten en dat internet het bij mij nog niet deed) en in plaats van dat ze dan iets terug zegt slaat ze alleen maar heel geirriteerd haar ogen omhoog (als je begrijpt wat ik bedoel)..zo met haar ogen rollen en diep zuchten. Om vervolgens weg te lopen en de deur met een klap voor m'n neus dicht de doen.
oh die zal het heeeel goed met mijn zus kunnen vindenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had net allemaal slecht nieuws achter elkaar (dat we vanavond niet samen konden eten en dat internet het bij mij nog niet deed) en in plaats van dat ze dan iets terug zegt slaat ze alleen maar heel geirriteerd haar ogen omhoog (als je begrijpt wat ik bedoel)..zo met haar ogen rollen en diep zuchten. Om vervolgens weg te lopen en de deur met een klap voor m'n neus dicht de doen.![]()
Bijna 1 juli![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Echt iedereen die bij me op bezoek komt en haar op de gang tegenkomt zegt later: 'wat was dat voor raar kind??'![]()
Laatst logeerde hier een vriend (meneer ei) en hij is altijd erg vrolijk, dus haar met een brede grijns een goedemorgen gewenst en het enige wat ze zei was: hmmpf! Zijn blik daarna na mij was echt priceless.'t Enige wat ik dan kan doen is m'n schouders ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
die kan me ook zo aankijken van: doenietzostomjegedraagtjealseenkleinkindgutwatbenjijdomzeg
geen rollende ogen, maar ze kan heel kwaad kijkenquote:
ik schijn ook een chagrijnige standaard uitstraling te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen rollende ogen, maar ze kan heel kwaad kijken
en dan vragen wij: wat is er
Niks!
schijnt haar standaard uitdrukking te zijnmond getuit in zo'n afkeurend standje enzo
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
en dat ze er dan nog zo'n klak-geluidje bij maakt met haar tong: ttt + ogen ten hemel slaan en nee knikken...
Mensen die dat doen![]()
![]()
![]()
Dat is toch anders. Als ik neutraal kijk dan zie ik er ook strontchagrijnig uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik schijn ook een chagrijnige standaard uitstraling te hebben![]()
vragen ze me 10 keer per dag of ik chagrijnig ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:m'n vader wil een kastje maken naast de pc kast, wat doet hij? boort hij dat ding vast aan de pc kast
ik zo: wat doe jij nou weer? hij: ssssst!
![]()
![]()
ik weet hetquote:
wat heb je gedaan?quote:
ik was vanochtend 22 minuten te laatquote:
Ze traden op in de tent en toen stond ik buiten, dus op de achtergrond gehoord, terwijl we aan het eten warenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Razorlight
Heb je de Five o'Clock Heroes ook gezien op PP Soempie? Ik was gisteren bij hun optreden in de Vera, man die zijn goed!!
Fratellis gezien, maar geen idee meer wat ik vond..niet echt indruk gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
The KooksWat een schatjes zijn dat zeg
Ze stonden zondag in de Oosterpoort, geweldig echt!!! Zeker in vergelijking met de Fratellis waar ik een tijdje geleden in TIlburg heen was
Heb je die gezien op Pinkpop? Op tv leek het alweer niet zo denderend...
Ja, echt precies op het moment dat Manson uithaalde brak de hel los. Gieten, niet normaal meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wel echt toevallig van die bliksem en zonneschijn
ben gelukkig net thuis, maar ja daar laten ze je voor nablijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
En daar moet je voor nablijven? Wat een naaistreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |