abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196565
God mensen,

Ik ben blij dat veel mensen hun mening over Biankje weer bijstellen nog voor de stemming! Zij is tenminste een slimme meid die Veronica in de dagboekkamer flink voor schut durft te zetten door over de indringers, draaiboeken en dat soort zaken te beginnen. En hoe ze in het in begin Bart als naief durfte te bestempelen en Mona gewoon af te poeieren deze week is gewoonweg super. Zij zorgt voor actie! Bianca rules gewoon. En weg met die Bart en Sabine... domme ganzen allebei met dat getortel, ik word er echt misselijk van!

GA NU NAAR DE BIANCA FANSITE OP http://www.haper.demon.nl/indexbianca.html

dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:38:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_196566
jaaah.. bianca roels wel (steeds meer)

en die bart en sabine moeten gewoon oprotten. Neem nou een voorbeeld aan Karin en Maurice, hopakee, het bed in, geen gezeik.

Weer 2 personen die voor mij mogen blijven..

Mona krijgt van iedereen een nominatie en ik denk dat Sabine en Bart wel hoog scoren verder.. Maar als Bart weg is, wie moet dan de kippen bevruchten???

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:52:00 #3
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_196567
Zoals al in een vorige topic: ik benner ook zeer blij mee, Biank roelt voor mij gewoon! Ze heeft tenminste wat hersens. Kun je van Bart Koudhand niet zeggen...
dat waren nog eens tijden...
pi_196568
Mona eerst dan.....zien we wel weer, Bianca is minder onzeker dan in het begin. Maar krijgt ze een terugslag over een maand?

JJ

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')