In de betekenis van communicatief vaardig of van door Natasia op zijn lip gebeten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef Meganog het volgende:
"Huub is mondgebekt".
Zijn we toch lekker interactief bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
goed ideetje![]()
Ze bekijken het topic dus wel
En dan die 10.000 euro spenderen in een homclub zeker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.
Hij moet zorgen dat hij naar Eric gaat.
eric neemt toch Huub mee.
Dat zou me ook helemaal niets verbazen, inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
't is ook wel de perfecte gelegenheid om Huub eens op z'n plaats te zetten.... Als ik denk Lieke, Eric en Jaap zo aardig doet Huub nu ook weer niet. Huub zou ook nog weleens allleen kunnen komen te staan.
hahaha ja volgens mij vonden de miljonairs het niet zo leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarvan Huub zei:"Welke zieke geest heeft dit verzonnen ?"![]()
en wie gun jij het dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ja kom op Lieke kies voor Brain. Niet dat ik het hem gun maar ben Huub ff zat
Tja eigenlijk niemand maar als het dan toch moet Jaap en Eric. Lijkt me een leuk stel in Turkijequote:
Lieke doorzag wel dat als ze op Amanda of Natasia zou stemmen, zij niet naar Turkije zou gaan. En ze gunt het Huub meer dan Amanda en Natasia.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
Ja dat was een slimme opmerking van Amanda tegen Lieke: Waarom stem je niet op een vrouw om kans te hebben.... zou Lieke nu eindelijk het licht zien? Ach de vorige keer duurde het ook maar 5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |