Mijn gedenk precies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.
Als het waar is een beetje zielig van jequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef F04 het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van butler Mitch!
En een lol dat Japio denkt te hebben met die rat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
nasty wil dat rat met jaap gaat praten en vertellen dat hij met brian meemag als hij wint
idd, alleen stemt jaap dan niet op eer denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.
Hij moet zorgen dat hij naar Eric gaat.
eric neemt toch Huub mee.
Jah, maar schatje, je vond die Mitch toch zo leuk! Ik heb speciaal moeite gedaan om zijn telefoonnummer te achterhalen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef F04 het volgende:
-edit: geen telefoonnummers plaatsen svp
Je vergeet de FEBO.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als Amanda en Natasia gaan. Lieve Brian kan dan 48 uur lang niet beschermd worden door z'n mama![]()
Waarvan Huub zei:"Welke zieke geest heeft dit verzonnen ?"quote:
Jaquote:
Idd!quote:
"Huub is mondgebekt".quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.
Ik hoop dat Huub dat ook bedenkt.... maar het lijkt nu Huub of Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als Amanda en Natasia gaan. Lieve Brian kan dan 48 uur lang niet beschermd worden door z'n mama![]()
Jij hebt iedergeval zijn nummer en misschien kan je een date met hem regelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
Telefoonnummers plaatsen op FOK! mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |