abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 18:31:19 #176
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50099184
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
ja ik snapte het ook al niet Had leuke blazers enzo gezien van 30 euro en heeel veel shirtjes ondergoed, de hele mikmak
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die deze:

[afbeelding]

heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
die heb ik dus ook besteld, ben benieuwd
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50099217
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
  maandag 4 juni 2007 @ 18:51:29 #178
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50099839
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Oh yes i did!
pi_50099990
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef izzypizzy het volgende:
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:12:51 #180
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50100645
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
oja thanx... Tis gelukt....
Oh yes i did!
pi_50100846
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
pi_50103479
Heeft Florien in GTST nou die Kylie tuniek aan?
pi_50103570
ik durf het niet te zeggen werd afgeleid door haar oorbellen
  maandag 4 juni 2007 @ 20:28:31 #184
162777 Moart
UR Detroit
pi_50103892
Ey weet iemand of er nog H&M filialen zijn die nog wat cardigans (mannen) over hebben?

Voor wie niet weet wat cardigans zijn, het is een trui met een ENORME V hals welke net onder je borst overloopt in knoopjes.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:45:48 #185
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50104568
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
pi_50104955
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
Weken? Klinkt niet tof, ik hoop dat je snel beter bent!

Ik moet m'n twee rekeningen betalen maar ik heb geen ziiihiiinnn
En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50105531
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50105831
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50105864
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
pi_50106072
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50106639
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
Nou, dat heb ik nu precies zo! Ik pas vrijwel nooit wat bij een H&M winkel, vanwege de drukte. En dan die bende! Pfff...

En idd, op de site van Esprit staat ontzettend veel leuks en in de winkel vind ik nooit meer iets leuks... En dat terwijl ik nog 2 waardebonnen heb liggen en die zijn niet in te leveren via de online-shop.... maar goed, das een ander topic
pi_50108326
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
Anders kunnen we ruilen
Maar ik denk dat S wel goed zit hoor.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50116792
Hij staat nu al 8 dagen in behandeling, mijn bestelling, is dit normaal? :
pi_50119164
Pfff, hét bekende topje, wat altijd op half juni stond, is nu verschoven naar eind juni Weet iemand toevallig of hij vreselijk erg doorschijnt? (de witte dan he.) Anders gooi ik hem er wel gewoon uit. Scheelt weer een tientje.
pi_50121466
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:51 schreef morgane het volgende:

Dit is een beetje het idee in hele grote lijnen zeg maar:
[afbeelding]
dus stroken met verschillende kleuren en motiefjes maar dan heel anders

Deze?
pi_50121580
de chauffeur is onderweg
heb alleen geen idee meer van wat ik allemaal besteld heb
pi_50121867
Ik heb trouwens voor het eerst iets besteld bij de online shop deze week... Bestelling is nu in behandeling. Ben benieuwd!
pi_50122246
Bestelling is binnen: en ik ben er zo blij mee .
Mn spijkerbroek voor 9,90 zit geweldig en het grijze vestje staat zoo mooi (dat vestje wat er ook in het wit en zwart is en constant uitverkocht is).

De twee jurken zitten ook erg goed: twijfel welke ik zal houden: denk dat ik ze allebei maar houd .

En mn volgende bestelling is al in behandeling: midden juni .
pi_50122312
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
pi_50122503
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
Oh handig, daar heb ik dus ook nooit op gelet
En als er dus 38 als maat staat dan is dat ook 38. Dat vond ik al zo raar, truitje 38 paste prima, truitje maat M: te groot.

Dan krijgt mijn moeder dus mijn tuniek die ik besteld heb in de uitverkoop...die was er alleen nog in M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')