dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Addict89 het volgende:
Je kan zelf kiezen of je dat eerste item zo snel mogelijk wil, het kan wel zo zijn dat het niet kan omdat de waarde van de restbestelling dan te laag is. Als je het niets vind kan je het gewoon meteen retourneren. De 10 euro korting kan volgens mij pas vanaf een bestelling van 40 euro. Dus daar zit je ruim onder![]()
Nou, dat is wel fijn dan, dan heb ik het volgende week iig welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef alors het volgende:
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
Ik heb hem ook aangehad. Toen ter plekke getwijfeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren deze jurk gepast:
[afbeelding]
Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels![]()
Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
bij mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Syrena het volgende:
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar
Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzoAltijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef AJ187 het volgende:
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was![]()
En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
Bron: hm.comquote:De retourbon moet altijd worden bijgevoegd; als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Oh zo...ik dacht dat H&M alleen de verzendkosten vergoed als je verkeerde/kapotte kleding hebt ontvangen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
[..]
Bron: hm.com
Ik heb een beetje gegoogled en op meerdere fora zeggen mensen dat de verzendkosten worden vergoed als je alle artikelen terugstuurt (je betaalt alleen 1 euro retourkosten). Maar als je het naar een H&M winkel brengt worden de verzendkosten niet vergoed, alleen de waarde van de kleding...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Roeji het volgende:
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Kun je toch bewaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Heb ik ook gedaan. Mn nieuwe winterjas in de opruiming gekocht voor de helft van de prijs. Nou daar mag ie dan wel een half jaar voor in de kast blijven hangen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
Hier nietquote:
Nu hier ook, jkunnen de slippers aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Roeji het volgende:
[..]
Hier nietHartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |