abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:43:05 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50368548
M'n bestelling is onderweg, komt 'ie precies binnen als ik niet thuis ben .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:44:37 #277
123170 alors
zlata1234
pi_50368598
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
know'm sayin?
word? word.
pi_50369270
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Addict89 het volgende:
Je kan zelf kiezen of je dat eerste item zo snel mogelijk wil, het kan wel zo zijn dat het niet kan omdat de waarde van de restbestelling dan te laag is. Als je het niets vind kan je het gewoon meteen retourneren. De 10 euro korting kan volgens mij pas vanaf een bestelling van 40 euro. Dus daar zit je ruim onder
dankje
pi_50371809
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef alors het volgende:
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
Nou, dat is wel fijn dan, dan heb ik het volgende week iig wel
pi_50373016
Gisteren deze jurk gepast:

Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels

Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_50373330
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren deze jurk gepast:

[afbeelding]

Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels

Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
Ik heb hem ook aangehad. Toen ter plekke getwijfeld.
Gister toch weer besteld via de website
Dat kriebelen had ik geen last van.
pi_50415076
Vandaag m'n bestelling binnengekregen en ik ga ze meteen weer terugsturen

In maat L is hij 77 cm lang en in maar S 70cm ofzo....veel te lang dus

Zag nu pas dat ie geen knopen heeft En die stof is heel slap, na een paar keer dragen/wassen is ie zeker weten al helemaal uitgerekt Was zeker niet voor niets in de uitverkoop...

Ik kreeg ze in een tasje, moet ik dat tasje dichtplakken ofzo? En die retoursticker over de oude sticker heen plakken?
pi_50415144
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar

Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzo Altijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50418354
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:31:26 #285
123170 alors
zlata1234
pi_50419058
Ik kon me weer niet bedwingen bij Divided vandaag, een strapless jurkje met vlakken in allerlei kleuren gekocht, en een topje met rood paars grijs en wit.
En er staat ook nog een bestelling van 160 euro open Ik heb al geprobeerd om 'overbodige dingen' eruit te halen, maar ik kan gewoon niet beslissen. Ik zie wel als ik het thuis krijg

Het wordt nu echt tijd voor een fatsoenlijke garderobekast en een H&M afkickcursus
know'm sayin?
word? word.
pi_50419082
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
bij mij ook
pi_50419535
kheb vandaag ff een vest gehaald met capouchon (H) maar zonder mouwtjes
pi_50423310
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Syrena het volgende:
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar

Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzo Altijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was

En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
pi_50425431
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef AJ187 het volgende:
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was

En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
quote:
De retourbon moet altijd worden bijgevoegd; als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Bron: hm.com
amokaapjeeh O+
pi_50425687
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
[..]

Bron: hm.com
Oh zo...ik dacht dat H&M alleen de verzendkosten vergoed als je verkeerde/kapotte kleding hebt ontvangen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:17:38 #291
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50426227
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50427381
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Roeji het volgende:
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Ik heb een beetje gegoogled en op meerdere fora zeggen mensen dat de verzendkosten worden vergoed als je alle artikelen terugstuurt (je betaalt alleen 1 euro retourkosten). Maar als je het naar een H&M winkel brengt worden de verzendkosten niet vergoed, alleen de waarde van de kleding...

Naja...ik zie wel...zoveel is 5.90 ook weer niet
pi_50429944
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50439381
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
pi_50440030
Bovendien is het nu toch kutweer
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:47:22 #296
63411 Roeji
pi_50440067
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
Heb ik ook gedaan. Mn nieuwe winterjas in de opruiming gekocht voor de helft van de prijs. Nou daar mag ie dan wel een half jaar voor in de kast blijven hangen.
Overigens vind ik het alleen maar handig als ik wat op 'voorraad' heb liggen voor de koudere dagen of winter. Als je tegen die tijd dringend iets nieuws voor een bepaalde gelegenheid nodig hebt, dan vind je meestal niks of je betaalt je scheel voor een simpel truitje ofzo.

Heb maandag weer 2 rokjes gekocht in de winkel, 2euro per stuk . Een hartstikke leuk (en kort ) jeansrokje en een lichtroze ribfluwelen rokje. Die 2 euro rekken zijn echt geweldig. Gisteren eindelijk de witte grote madonna tas in het echt gezien. HIj is toch wel erg mooi. Maar ik vind m toch iets te duur. En de lange riem die eraan zit is eigenlijk iets te kort, nu kan ik daar zelf wel een andere riem aan zetten of die riem eventueel verlengen. Maar toch.
Ik ben zo blij, zo blij
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:48:45 #297
63411 Roeji
pi_50440104
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef Addict89 het volgende:
Bovendien is het nu toch kutweer
Hier niet Hartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Ik ben zo blij, zo blij
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:16 #298
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50442650
mijn bestelling staat nog steeds op manco
pi_50442854
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Roeji het volgende:

[..]

Hier niet Hartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Nu hier ook, jkunnen de slippers aan En de zending is gesorteerd in A'dam, dus zo snel maar naar huis
pi_50443176
Vraagje:
Ik heb dit net ook al in het Esprit topic gevraagd:
Kan ik ook ergens aangeven dat ze de pakketjes niet afgeven bij de buren, maar bijvoorbeeld achter de poort neerzetten of bij de poort neerzetten voor ons huis??
Ik vind het zo vervelend dat ik telkens mijn buurvrouw moet belasten met mijn pakketjes aannemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')