Staat vast wel in de OP.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef Anneque het volgende:
ah! 4 'bladzijdes' van dit topic gelezen, maar kan de meest recente kortingscode nergens vinden.. is er nog een, toevallig?
Zekerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet iemand toevallig nog een artikel dat pas na begin juli geleverd kan worden om zo extra verzendkosten te ontlopen?
Die heb ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
ZekerDeze bh, half aug zelfs pas
[afbeelding]
Ja oke...maar als de maat vergelijkbaar is met een spijkerbroek dan weet ik welke maat ik moet bestellenquote:Op zondag 10 juni 2007 09:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ja, ik heb een zwembroek bij H&M gekocht, valt ongeveer 't zelfde ja als een spijkerbroek! Maar dat plaatje wat je laat zien is een clamdigger, geen zwembroek of short...
[afbeelding]
Gister een jas gekocht, omdat ik m'n andere zomerjas heb achtergelaten in Belgie... Gewoon simpel en redelijk goedkoop, maar voldoet goed:
[afbeelding]
wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjesquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef ruffian het volgende:
mijn online bestelling is binnen
en het past allemaal
ik ga morgen de foto's even op de nederlandse mystylediary zetten (mijngarderobe.nl)
Het was mooi weer hier, dan ga ik toch niet achter men pc zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjes
Wat is die limiet dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef BalLon het volgende:
Ja, dat had ik ook.
Toen belde ik en bleek dat ik een Kiala-punt op moest geven omdat ik over mijn limiet zat.... Ik moest ook een deel betalen toen ik het pakketje (nou ja... pakketje... zeg maar gerust 'PAKKET!') ophaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |