Deel 1 van 2011 is wel in een reeks gekoppeld zag ik net. Deel 2 was dat niet, die heb ik net toegevoegd aan de reeks.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef MaryMouse het volgende:
Is het misschien handig om Hurricane Season 2011 en Hurricane Season 2011 # 2 tot een topic-reeks te koppelen?
Klopt, heel af en toe update ik er een paar. Kom daar nu gewoon niet aan toe, betwijfel ook hoe vaak het topic gebruikt of gelezen wordt. Mag wel met alternatieven komen, kijk ik daar wel naar zodra ik wat meer tijd heb.quote:Het viel mij op dat in De Elementen: Bookmarks wat linkjes 'dood' zijn. Als ik nu met alternatieven (als die er zijn) aankom, kan de post dan aangepast worden?
Ik heb gisteren niets gemod in het DASOO topic, vandaag ook niet. Heb het even nagevraagd bij de forumadmins maar volgens het logje is er in dat topic geen bericht verwijderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef Hoerekots het volgende:
Waarom was mijn bericht gisteren verwijderd? in het Topic De atmosfeer staat op ontploffen #450 : Noodweer in Nederland het ging toch over het weer? ik heb mijn bericht wederom terug gezet! graag antwoord aub
Hmmm vreemd? ik weet toch zeker dat ik daar gepost hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niets gemod in het DASOO topic, vandaag ook niet. Heb het even nagevraagd bij de forumadmins maar volgens het logje is er in dat topic geen bericht verwijderd.
Ik kan geen post van je terugvinden, noch dat zij hem zien en er schijnen geen berichten verwijderd te zijn. Dus geen idee? Maar goed, hij staat er weerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Hmmm vreemd? ik weet toch zeker dat ik daar gepost hebt
Inderdaad ja. Sorry was vergeten het topic erbij te zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Winter in Europa 2011/2012
in dit topic?
Ik heb in 2007 er een topic over geopendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef Seven. het volgende:
Is er al een topic gewijd aan de jetstream en voorspellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |