quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef j95 het volgende:
Ben hier eigenlijk nooit eerder wezen kijken, maar vet forum!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ondanks dat het al drie jaar bestaat denk ik dat er tig anderen zijn die het niet weten en er vermoedelijk net zo over zouden denkenWe need more users
![]()
Thx
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook
was bezig met een antwoord
trouwens, qua naam deel ik je mening wel... maar tis lastig om alles te omschrijven... het gaat niet specifiek over het weer, ook niet alleen over natuurrampen en natuurgeweld. Mond op mond reclame of linken van en naar de FP of elders op fok doe ik wel, of via twitter.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Done
Had het al eerder veranderd, maar ivm werk kon ik dat hier nog niet melden, je zal het al wel gezien hebben
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Als je op de index in dit subforum klikt, ( Hier dus ) kan je helemaal onderin bij "meer of minder topics" de index op drie maanden ofzo zetten. Dan zie je het topic wel in de lijst staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Wanneer wordt jij nou eens mod van DE?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!
Wat was dat rode kruisje ook al weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:37 schreef Frutsel het volgende:
done
wanneer gaan ze dat rode kruisje eens fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |