Hij is alleen nergens leverbaar hoorde ik, verwachtte levertijd is 2 wekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Bij dynabyte in het krantje stond nu een aanbieding,
Basepack+1gb geheugenkaart + tasje, autolader en nog wat dingen
voor 200 ¤
zowel zwart als wit
Ik kijk zo op de verpakking van m'n psp. Er staat geen vermelding van de firmware op de buitenkant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Slasher het volgende:
Kan je trouwens op de verpakking zien welke firmware er op zit?
fw2.50 dat is aardig oud.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef DJJoris het volgende:
Vandaag kwam mijn PSP Valuepack binnen bij Bol.com vandaan (had 1gig intern geheugen ipv 32mb meegeleverd terwijl de verpakking duidelijk Value pack zegt).
Gelijk maar even Lumines gehaald, Mortal Kombat, Wipe Out, Tekken en Ridge Racer2.
Hij had trouwens een Spaanse verpakking, Nederlandse handleiding en FW 2.50.
Wel, dat kan met GTA unpatchedquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:56 schreef st0fzuiger het volgende:
ik heb 2.81 ik heb gehoord dat je daarmee niet kan ombouwen ( niet dat het me wat uit maakt want ik hou daar niet van)
Niemand?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:44 schreef Slasher het volgende:
Wanneer komt de re-design versie van de PSP?
Details redesign PSP
Heb je hem wel goed erin gezet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn psp blijft zeggen als ik er een Sandisk memory stick PRO duo in doe dat hij nog steeds zegt, geen kaart aanwezig??
Het lampje links onder blijft knipperen?
Hoe speelt dit op de PSP?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Snatsie het volgende:
Vanacht mezelf verzien van wat nieuwe spellen voor op de PSP:
- Football Manager 2007
Hmm..zag gisteren nog een hele lading liggen in WC Woensel in Eindhoven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
Het wordt godverdomme nou echt eens een keer tijd dat Sony die krengen weer gaat leveren![]()
Zoooo ? Dan ga ik 2call maar eens aan de oortjes trekken, want dan moeten die em toch ook weer bijna hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm..zag gisteren nog een hele lading liggen in WC Woensel in Eindhoven?
Waarschijnlijk moet je hem dan formatterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft het in een foto toestel altijd gedaan, dus snap het niet waarom nu ineens niet meer
Heb hem gister even getest, maar ik vind het maar brak. Het spel is hetzelfde als de PC (iets wat versimpelt). Maar de sneltoetsen zijn zo onhandig.quote:
dit heb ik geprobeert, maar ook dan zegt hij dat er geen kaart in zitquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem dan formatteren
Gewoon vanaf je PSP zelf
En dan als die slimline psp er is dan weer vragen van "waarom die slimline psp kopen als er over een tijdje de psp 2 komt"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Waarom zou je nu een PSP willen, als over een paar maanden een véél fijnere uitkomt? (Die misschien nog goedkoper zou kunnen zijn ook, $170)
Zijn geruchten, kan zomaar gewoon niet komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Waarom zou je nu een PSP willen, als over een paar maanden een véél fijnere uitkomt? (Die misschien nog goedkoper zou kunnen zijn ook, $170)
paar maanden.............yeah rightquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Je moet toch een MOVIE map maken en het daarin plaatsenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Het bestand heet MAQ01104 en zit ook een .thm bestandje bij
Ik sleep die shit naar MP_ROOT/100MNV01 map
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Ik zet het over naar MP_ROOT/101ANV01 map
Film wordt hier ook niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Dus weer kopieren naar die andere map.. je raad het al, weer niet![]()
En als ik hem gewoon in de videomap zet, herkent ie hem helemaal niet
Heeft iemand nog een idee hoe het wel moet?
In de tijd dat je bezig was de aflevering op je PSP te zetten kon je em ook allang op je PC kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef J.Herrer het volgende:
Hmm ik probeer een Southpark aflevering op mn psp te zetten maar ik zit al de hele tijd te kloten![]()
Het bestand heet MAQ01104 en zit ook een .thm bestandje bij
Ik sleep die shit naar MP_ROOT/100MNV01 map
Rename naar M4V10002, zelfde doe ik met thm bestandje... film wordt niet herkend
Ik zet het over naar MP_ROOT/101ANV01 map
Film wordt hier ook niet herkend
Dus ik verwijder alles en kopieer het opnieuw naar 100MNV01, maar dan zonder naamwijziging.. ook niet![]()
Dus weer kopieren naar die andere map.. je raad het al, weer niet![]()
En als ik hem gewoon in de videomap zet, herkent ie hem helemaal niet
Heeft iemand nog een idee hoe het wel moet?
Ik heb het ook nog niet geprobeerd. Maar misschien moet die map dus "MOVIE" heten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is waar
Maar ik wil hem niet op de pc kijken, maar op de psp als ik vanmiddag weg ben
En een movie map heb ik al; Video
Ik had het ook een keer, maar volgens mij moet het of VIIDEO hetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet geprobeerd. Maar misschien moet die map dus "MOVIE" heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |