Zolang ze er een goede garantie opgeven vind ik het bestquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Snatsie het volgende:
Eigenlijk best triest dat Sony gewoon rommel LCD schermpjes in zo'n duur aparaat stopt.
Ow god ik ben verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Okido. Kheb contact opgenomen. Ik ga hem ook terugsturen. Ze konden niet helemaal garanderen dat de volgende ook pixelvrij is, maar als het zover is dan moet ik het maar weer terugsturen. Ben benieuwd.
Hoe ziet dat er dan uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
ik heb geen dode pixels op mn witte ( klopt af )
zoek mij nog steeds zo'n stalen logitech hoes
Ik ook niet op mijn anderhalf jaar oude zwarte. Snap dus niet zo goed wat julie er allemaal mee doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
zoek mij nog steeds zo'n stalen logitech hoes
Zou ik ook wel willen weten , iemand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:28 schreef wizarddragon het volgende:
Bestaat er zoiets als een VPN client voor PSP?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Snatsie het volgende:
Eigenlijk best triest dat Sony gewoon rommel LCD schermpjes in zo'n duur aparaat stopt.
Dode pixels ontstaan ook niet, ze zitten er in of niet. Als jij geen dode pixels hebt gevonden, dan krijg je ze ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
Waarschijnlijk worden ze vervangen op het hoofdkantoor van een winkel keten, en dat de winkels gewoon hun laatste voorraad mogen verkopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef KeKouKeLe het volgende:
Wat ik heb gehoord, is dat Sony op dit moment alle voorraad aan het terughalen is en deze gaat vervangen door PSP's met een hogere (lees: op het moment niet downgradebare) firmware. Of ze ook daadwerkelijke vervangen worden, of dat Sony bestaande modellen zal gaan flashen weet ik niet. Feit blijft wel dat er op dit moment bijna geen PSP te verkrijgen is en de "nieuwe" voorraad een firmware hoger dan 3.03 zal hebben.
Het schijnt bevestigd te zijn door Dixons. Zie ook dit nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze vervangen op het hoofdkantoor van een winkel keten, en dat de winkels gewoon hun laatste voorraad mogen verkopenWant ik heb hier verder niks over gehoord
![]()
quote:Even roundup volgens mij, de winkeleigenaren en Sony:
-Alle PSP's uit normale winkels/warenhuizen (e.g. V&D, Dixons) zijn teruggeroepen door SONY Nederland, omdat ze te weinig winst maken. Wanneer ze 'klaar' zijn, komen ze met een nieuwe Firmware: 3.10 / 3.40...
-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
-Wie een "oude PSP" wilt kopen, heeft waarschijnlijk pech, of je moet er eentje tweedehands scoren.
-Rumors dat er geen PSP's meer beschikbaar zouden zijn omdat Sony zou werken aan de PSP-2, zijn dus nep.
Wat belachelijkquote:
Laat ik voorop stellen dat dit een niet betrouwbare bron is. Het is gewoon van een gebruiker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat belachelijk
Dus de politie kan je huis binnen stormen en checken of je psp firmware 1.5 heeft en je 360 geflashed is, maar die wietplantage op zolder laten ze zitten
Je bent al telaat zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus dat wil zeggen als ik nog een psp wil kopen dat ik heel snel moet zijn?
WTFquote:
Waar werk jij dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTFNou, dat met die polities gaat nooit gebeuren
En zoiezo, je bent toch niet verplicht om een bepaalde firmware te hebben
Wat nou als de mensen die hem bij de launch hebben gekocht, de firmware niet willen/kunnen updaten? Klink-klare onzin dus
Dat van die PSP's terugroepen zal ik vanmiddag is navragen op me werk![]()
Ben benieuwd....quote:
Het is dus niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat van die PSP's terugroepen zal ik vanmiddag is navragen op me werk![]()
quote:Sinds gisteren werd wereldwijd bericht over het 'terugroepen van PSP's uit de Nederlandse winkelrekken'. Dit zou dienen om het hacken van de PSP's tegen te gaan. Nick Sharples, woordvoerder van SCEE, meldde vandaag dat Sony met klem ontkent ook maar één PSP teruggeroepen te hebben. De enige reden dat er zo weinig PSP's in de winkelrekken liggen is omdat de vraag naar PSP's sinds de prijsdaling 'dramatisch' gedaald. De PSP wordt sinds de daling van de prijs 40% meer verkocht in Europa.
quote:De enige reden dat er zo weinig PSP's in de winkelrekken liggen is omdat de vraag naar PSP's sinds de prijsdaling 'dramatisch' gedaald.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |