Wat een bullshit dat laatste... anders stond er wel 'verzonden', zoals bij mijn tientallen andere bestellingen via bol.com...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef dborhem het volgende:
Helaas moet je dat 'binnen 2 dagen in huis'' niet letterlijk nemen.
Het gebeurd vaak dat er staat ''word verwerkt'' en het ligt al in je bus.
Ik heb ongelooflijk vaak rare ervaringen hiermee,en het meeste heeft NIETS met Bol te maken.
Denk aan TPG die ''vergeet'' je pakje af te leveren (diefstal OF achter lopen op schema),buren die het aanpakken en het niet aan jou geven of vergeten jou te waarschuwen (tpg vergeet wel eens een briefje in de bus te doen),enz enz
kijk-mij-een-ipod-kopen-topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
8gb ipod
Zolang je niet de gave hebt om via mij naar mijn pc te kijken heb je geen gelijk,er stond eens nog steeds 'word verwerkt'' terwijl ik het artikel al in mijn handen had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een bullshit dat laatste... anders stond er wel 'verzonden'
Al heel lang geleden. In de tussentijd al lang weer wat besteld...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef doshi het volgende:
misschien keer te laat betaald?
Nooit geen problemen gehad. Snelle service. Maar nu nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef Camplo het volgende:
Ik wilde net wat bestellen.
Thanks for the tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |