quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef Gigageil het volgende:
Manipuleren is nog de enige optie die Brian heeft.
Zijn Ammannie gaat er mischien met Turkije vandoor, en dat gunt ie zichzelf meer dan het meisje dat ie elke nacht volpompt met sperma....![]()
Tillyquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Desii het volgende:
Tilly had nog een boodschap van Sylvia voor Huub.
Volgens Syl: " Huub doet het goed, hij moet alleen vaker naar zijn onderbuik luisteren" Huub zou dan wel begrijpen, wat Syl daar mee bedoelde.... Huub knikt begrijpend
... Tilly gaf ook nog aan dat hij af op moet passen en tot 10 moet tellen.
Tilly was blij dat hij alles eerlijk heeft verteld tegen Eric.... waarna Huub aangeeft, dat hij van plan is om Eric mee te nemen naar Istanboel (als ze idd iemand van binnen mee mogen nemen)
Huub zei ook nog dat hij de kooi veel minder leuk is gaan vinden, op het moment dat Sylvia weggegaan is.
Komt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Ik moest gelijk aan dit plaatje denkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Jammer dat Jaap in alles zo ver is teruggefloten. De laatste week was hij voldoende beschaafd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken
[afbeelding]
Huub mocht toen niet stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb niet gevochten. Ik hield iedereen tegen.
Bullshit, zij was de eerste die begon te duwen.
Amanda: Huub en Brian hebben jou allebei op de stoel gezet dus zo betrouwbaar is hun backup niet.
Ehm..Huub was toen ook geen backup van Jaap. Als je dan met argumenten komt, laat het dan iig kloppen.
hm? Dat Brian niet rookt, er helemaal niet van houdt, maar dat Brian wel eens de maand een sigaartje rookt. Was een moment dat ik dacht, caramba kuthuub, waarom bertek je die kutrat uberhaupt nog in dit gebeuren, hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Taurus het volgende:
Beetje stomme vraag maar wat zei Huub nou net over Brian? Waarbij hij afsloot met "ik ken niemand die 3 sigaretten per maand rookt" ?
Kun je dan ook aDEL VERneuken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef F04 het volgende:
Voor degene die willen daten met Huub of Amanda kunnen hieronder klikken.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Neuken zit incl in het pakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |