Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Check PMquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
De enige rol die Brian heeft is dat hij de vijand is van huub.
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.
Dat is liefdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Dan zullen we wel weer een streamlock krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef AnTjUh het volgende:
er word vanavond echt gehuild na de stemming
Rochels of sperma..voor Amandel is het hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.
Desnoods nog een paar rochels er bij, en ze heeft weer volop vlinders.
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!
Die wil ik ook
De beveiliging heeft zijn snelle schoenen al aan, en de pilletjes liggen al voor hem klaar bij pannekoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef AnTjUh het volgende:
loverboy raakt weer enigzins verhit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |