Zonder Brrr en Lellebel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou voor de streamers 2 prachtige rustige dagen worden.![]()
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
Brian: als ik dronken ben druk ik je soms van me af omdat ik samen wil liggen knuffelen.
Amanda: huh...jij geen seks?
Brian: jij scheurt me uit elkaar als je dronken bent. Als je tips bent,ben je erg horny.
Denk je dat Turkse mannen van je afblijven?
oh oh
Geweldig voorstel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Direct naar de gevangenis, u ontvangt geen twee miljoen euroquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........
Hij heeft geen moer gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Brian vindt echt dat hij het meeste recht heeft omdat hij er al zo lang zit. Die lul heeft al zoveel gehad.
Hij vindt echt dat hij heeft gestruggled 8 maanden dus...
argh
Ik bedoelde voor onze gevoelige oortjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder Brrr en Lellebel?
Neuhhh, die zullen niet gemist worden.
Als Huub samen met Jaap gaat, dan kunnen de streams wel twee dagen uit.
Dan ga ik in de hal van een bejaardenhuis zitten, daar is dan veel meer aktie.
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |