Ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dan ook echt niet waarom juist een nitwit als Brian zo in bescherming lijkt te worden genomen.
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
hupie wil het liefste met eric naar istanbul
Waren de hersenspinsels van Natasia en Eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik al......
Huub zijn gedachtenspinsels worden weer es voor waar aangenomen.....
Ik zou lachen als er niemand mee mag.....![]()
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.![]()
Geleerd in de hoerenacademie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda is echt een vies wijf.
Die doet een hoop om alles te krijgen.
Dat heeft Huub hem toch ook verteld. Ook dat hij is ingetrokken ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij snijd Huub zich flink in zijn vingers.
Eric weet al van de ontslagronde, dus nu gaat Eric op Amanda stemmen, waarschijnlijk![]()
Ik gun het Huub het meest, omdat die het minst heeft gekregen tot nu toe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:34 schreef Taurus het volgende:
Amanda wil dat ie sowieso niet naar Huub gaat. Brian zegt dat ze dat gaan bewerkstelligen.
Ik hoop nu eigenlijk vooral dat ie naar Huub gaat omdat zij 't niet willenNiet eens omdat ik 't Huub zo ontzettend gun.
Ik heb trouwens niemand meer in 't huis waarvan ik zeg, laat die maar gaan. Ze zijn allemaal eigenlijk niet 'lief' meer. Vroeger kon ik nog wel 's Sylvia, Ilona of af en toe Bart iets gunnen.
ook dat nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
eensch toen waren we ook al de Sjaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ook dat nog
hij heeft t weekend ook al verpest
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feest![]()
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef brabander01 het volgende:
foto's bij kingjaap al of nog niet staat al wel vermeld
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.![]()
Twee minuten de foto erop is genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!
Kots gerust lekker van je af want was het ook niet Brian die wijn gooide, spuugde en sloeg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef itsme het volgende:
Nog even een reactie op Brian die er niet tegen kan als iemand eten over een vrouw gooit.
Mag ik even kotsen.
Was het niet Brian die Jaap aanspoorde eieren over JJ te gooien?![]()
Zowel Eric als Jaap als Lieke kunnen dit verpesten. Lieke heeft eerder aangegeven dat "vanuit het oogpunt van de trip ze het Amanda het meest gunt" (Lieke is zo oerdom, ik zie haar dit nog doen ook) - Jaap kan gevoelig zijn voor 't voorstel van aDEL (als hij Huub wil "tarten" doet hij dat) - Eric heeft inmiddels een slechte verstandhouding met Huub, waardoor zijn stem voor Amanda ook waarschijnlijk is. Brian stemt niet, zoals hij met Huub had afgesproken, op Huub. Natasia zal zeker op Amanda stemmen na kort overleg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |