heb je hier een url van?quote:
Ik had gehoopt dat er nog eens tukje voor filmpje 1 zou zitten - een iets langere aanloopquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Dat tweede filmpje is de moeite niet echt waard.
Haha en dan Jaap: "Respecteer mijn pak!"quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef tipsch het volgende:
ha, ik zie voor het eerst het "respecteer mijn f*cking voedsel" filmpje - wat een looser die kutrat
Huub moet Eric er gewoon uitknikkeren, volgens mij is Huub ATM de enige die hem er inhoudt... Opzouten met die nephomoquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net Natasja tegen Huub zeggen... heb je weer een berisping gekregen
(ik zie het aan je gezicht, Tilly (wat een lieve is dat toch) zegt, ik zal zo wel even met hem praten onder 4 ogen)
Hebben Huub en Eric al gepraat samen?
Eric heeft het vast te druk met Palmaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net Natasja tegen Huub zeggen... heb je weer een berisping gekregen
(ik zie het aan je gezicht, Tilly (wat een lieve is dat toch) zegt, ik zal zo wel even met hem praten onder 4 ogen)
Hebben Huub en Eric al gepraat samen?
ja fantastisch, maar ik vond het alweer een heel eng optreden van wifebeater.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha en dan Jaap: "Respecteer mijn pak!"![]()
Tis wachten op Sjoerd (admin van KingJaap).. Hij is volgens mij degene die de foto's daadwerkelijk in het fotoboek zet..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand die foto s van die beveiliging?
Wachten we op, zal Jaap posten op z'n blog - waarschijnlijk is de redactie het niet met dat stukje reality eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand die foto s van die beveiliging?
Wat is 'hem'?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
Eric geeft hem aan Amanda.
dus Eric verpest het.
Dat zegt hij tegen iedereen, tegen Lieke ik ga het liefst met jou, tegen Jaap ik ga het liefst met jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
hupie wil het liefste met eric naar istanbul
Zou wel het beste zijn, maar ja ... Japie in de maling nemen kan hem heel duur komen te staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
hupie wil het liefste met eric naar istanbul
Praat hij wel weer goed volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub neemt Japio niet mee.
Dat gaat hem dan mooi opbreken als Huub de stemming krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |