Huub mocht toen niet stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb niet gevochten. Ik hield iedereen tegen.
Bullshit, zij was de eerste die begon te duwen.
Amanda: Huub en Brian hebben jou allebei op de stoel gezet dus zo betrouwbaar is hun backup niet.
Ehm..Huub was toen ook geen backup van Jaap. Als je dan met argumenten komt, laat het dan iig kloppen.
hm? Dat Brian niet rookt, er helemaal niet van houdt, maar dat Brian wel eens de maand een sigaartje rookt. Was een moment dat ik dacht, caramba kuthuub, waarom bertek je die kutrat uberhaupt nog in dit gebeuren, hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Taurus het volgende:
Beetje stomme vraag maar wat zei Huub nou net over Brian? Waarbij hij afsloot met "ik ken niemand die 3 sigaretten per maand rookt" ?
Kun je dan ook aDEL VERneuken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef F04 het volgende:
Voor degene die willen daten met Huub of Amanda kunnen hieronder klikken.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Neuken zit incl in het pakket.
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Marrije het volgende:
Amanda: dan is de eerstvolgende stemming voor jou, weet niet wat het is maar het is voor jou, ik zorg dat je 'm krijgt. . .Hij moet gewoon niet stemming aan mij geven!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
Haha huub gaat mij betalen met sex zegt Japio.
Amanda trapt er gewoon in.
ja, maar het kent wel grenzen. Amanda vroeg of het bod van Huub echt zoveel beter was dan die van haar.Toen zei Jaap: Huub gaat mij oraal bevredigen. . . Toen zei Amanda, ja dat is een beter bod dan dat van mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |