onnoemelijk.quote:
Dat is toch geen feedback?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef adt het volgende:
ohja, ik heb eigenlijk best veel feedback, als ik de hoge e aansla, en dan mute, verder niks doe, klinkt het zo:
(afgewisseld bridge en neck pickup, bridge pickup is het ergst)
http://media.putfile.com/feedback-27
Nee, tis ook gewoon resonantie, maar ik schaar het onder feedbackquote:Op zondag 3 juni 2007 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is toch geen feedback?
Maar je kan proberen de elementen een stukje naar beneden te draaien.
Wat is het voor gitaar? (als er een tremolo op zit weet ik misschien nog wel een oplossing)
Aan de buitenkant van de elementen zitten kleine schroefjes. Als je die aandraait gaat-ie naar beneden. Dat kan je ook wel zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef adt het volgende:
[..]
Nee, tis ook gewoon resonantie, maar ik schaar het onder feedback. Kan zijn dat m'n pickups sowieso niet goed afgeschermd zijn, en de bridge pickup zit akelig dicht op de bridge pickup. Hoe kan ik hem lager schroeven?
Die carved guitarsdie zijn echt fokking lijp ^^
btw wat vinden jullie van m'n riffje?
Appart, ik zou d'r zelf niet zo snel mee lopen!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef nipeng het volgende:
http://hmmmcool.blogspot.com/2007/06/carved-guitars-amazing.html
Als ze liedjes zongen over tegen de wind in pissen waren ze veel beter geweestquote:Op zondag 3 juni 2007 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja okee knap van zemaar na een minuut of 2 heb je het ook wel weer gezien
tuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ze liedjes zongen over tegen de wind in pissen waren ze veel beter geweest
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Fatihtjuh het volgende:
Epiphone SG special ltd. aan te raden?
kwestie van uitproberen, soms vallen ze heel erg tegen, soms heel erg mee. Let op constructie, foutjes, finish, electronica (pickupswitch kan nogal eens rot zijn) en algemene feel + rechtheid van hals etc.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Fatihtjuh het volgende:
Epiphone SG special ltd. aan te raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |