quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Schunckelstar het volgende:wat is er mis met radio 3?
ik bedoel,claudia de brey (
![]()
) is nou toch opgetyfd?
nou gerard ekdom nog,en dan is het helemaal in orde
Ik luisterde al zes jaar élke dag Giel.
Dat gaat je strot uithangen, zeg ik je. Altijd dezelfde dingen, alleen maar gelul, begin de dag met een dansje, gielmobiel, weerbericht met z'n opa (dat is nu ook wel weg
![]()
) Maar dat kon ik niet meer aanhoren. Ik word het namelijk ook erg zat in de tijd van Pinkpop = net geweest, want dan gaat het daar altijd over. Niet fijn.
Dat Claudia weg is, is idd tof, maar een scholier luistert niet veel op dat tijdstip. Verder is de middagshow bagger met Koen en Sander, lekker semi-grappig zijn. Meestal is het 's avonds wel leuk, alleen (als ik er al aan denk twijfel ik of ik er een topic over moet openen, ik doe het niet) dat Llink is zo schijtirritant. Echt heel erg.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef SnowCockroach het volgende:Ik kan dat hele Q-Music ook niet uitstaan, toen de radio er hier nog op stond kwam er 's ochtends altijd zo'n irritant ochtendstukje. 'Een kopje koffie...*vies koffiezetapparaatgeluid* blablabla...
en tot vanavond schat!'
Dat is dus nog steeds, vanochtend werd ik er mee wakker. Dat was de grootste fout van vandaag.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Ik luister gewoon naar skyradio, heb je dat stomme gezeik allemaal niet
![]()
Alleen reclame dan rond het nieuws.
Ik word alleen al misselijk van "SKYRADIO, HONDERD EEN F-M!" (pin me er niet op vast
![]()
)