Ik ben het wel met je eens. Heb m nog niet gezien, maar ik verwacht er ook niks meer van dan wwat je hebt geschreven.quote:
Voor mij niet veel...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:40 schreef bierjoost het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van de IMAX versie?
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenavond om 00.05 als het kan
Haha, same here! Ben er al bijna doorheen! Maar wat een voorbereidingen weerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?
Heb er wel ongelofelijk veel zin in, probeer nog boek 5 weer uit te lezen voor de film begint
De Munt, Tuschinski en Arena IMAX iig niet volgens de Pathé site.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?
Heb er wel ongelofelijk veel zin in, probeer nog boek 5 weer uit te lezen voor de film begint
Haha iddquote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Juzme het volgende:
[..]
Haha, same here! Ben er al bijna doorheen! Maar wat een voorbereidingen weer![]()
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker nietquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker niet![]()
Ja, dat heb ik eerlijk gezegd ook wel, maar ik heb het tot nu toe altijd zo volgehouden, dus we houden de traditie nog maar weer in ere!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker niet![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Daniel Radcliffe @ Perez Hilton....
Die ogen...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Zo lijkt-ie op die ene die Frodo speelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Wheheh! Nou je het zegt, jaquote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo lijkt-ie op die ene die Frodo speelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |