In het eerste filmpje staan ze in het bos en wordt Umbridge opeens geroepen door iemand. Is dat Dumbledore of vergis ik me daarin?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Nieuwe beelden. Met op het eind de Occlumency-les met Snape. Ziet er tof uit.
Nog wat beelden en Radcliffe die wat dingen over de film te zeggen heeft.
Uit de boeken meen ik me te herinneren dat dat een van de Centaurs moet zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
In het eerste filmpje staan ze in het bos en wordt Umbridge opeens geroepen door iemand. Is dat Dumbledore of vergis ik me daarin?
Dat zou kunnen. Ik dacht eerst dat die de voornaam van Umbridge (Dolores) riep, maar nu ik het nog een keer hoor, weet ik niet precies wat ie roept, iets van "Chekinda!" Geen flauw idee wat dat betekent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Uit de boeken meen ik me te herinneren dat dat een van de Centaurs moet zijn.
Ik ga ze niet kijken, je ziet bijna een kwartier van de film.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog wat nieuwe scenes te bekijken.
Wel in het Duits.
Ben nu het eerste filmpje aan het kijken, eerst krijg je een trailer, daarna hele scenes (nagesynchroniseerd uiteraard, al klinkt het best aardig).
Bellatrix ziet er tof uit!En de scene met de patronussen ook.
![]()
Zou dat Grawp niet zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik dacht eerst dat die de voornaam van Umbridge (Dolores) riep, maar nu ik het nog een keer hoor, weet ik niet precies wat ie roept, iets van "Chekinda!" Geen flauw idee wat dat betekent...
Dus of je zit morgen in Japan, of je praat poep.quote:Previews of the film began in March 2007 in the Chicago area.[52] Under tight security to prevent piracy, WB banned previews of their summer movies from Canada and had security guards patrol the aisles, looking for cell phone cameras or small recording devices, at a preview in Japan.[53] The world premiere will take place in Tokyo, Japan on 28 June 2007.[54] The UK premiere will take place on 3 July 2007 in London's Odeon Leicester Square.[55] The US premiere will take place on 8 July in Los Angeles.
Ja, en zelfs in de IMAX-versie... Maar dan weer niet voor journalistenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dus of je zit morgen in Japan, of je praat poep.![]()
Maar op die Cinema Expo draaien ze hem wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |