Ik vind ze allemaal wel aardig gecast, behalve James dan qua uiterlijk. Ik heb echter het gevoel dat hij het karakter van James goed kan spelen. We zien het wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier staan 120 nieuwe foto's. Zitten erg gave tussen!
http://www.oclumencia.com.br/galeria/thumbnails.php?album=194
Deze vond ik het meest bijzonder:
jonge Sneep
[afbeelding]
Jonge James en Lily
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Peter Pippeling:
[afbeelding]
Sirius, James en Peter:
[afbeelding]
In de film toch niet, oke hij verandert van moody naar crouch jr maar dat is ook alles. Als je de boeken niet kent lijkt me dat nogal vaagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat met Moody wordt gewoon aan het einde vaan deel 4 uitgelegd. En als je nog helemaal geen voorkennis hebt dan weet je niet beter.
De scène met de schommel is aan het begin van de film, als Harry is weggelopen van de Privet Drive nadat hij naar het nieuws heeft geluisterd. Hij zit dan op de schommel bij te komen terwijl Big D (Dudley) langsloopt met zijn gang.
In film 4 weet je dat Moody een goed persoon moet zijn omdat hij door Dubledore is aangenomen, maar hij blijkt niet te zijn wie hij is. Aan het einde veranderd hij in Crouch en zien we de echte Moody onderin een kist liggen, zodat de kijkers heel goed weten dat er een echte moody is die, zoals het hoort bij een klassieke film (als de verwisselde persoon slecht is zal de echte wel goed zijn) wél goed is. Ik denk dat dat wel duidelijk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In de film toch niet, oke hij verandert van moody naar crouch jr maar dat is ook alles. Als je de boeken niet kent lijkt me dat nogal vaag
Thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:18 schreef IedeK. het volgende:
Heul veel nieuwe stills
Kreacher:
[afbeelding]
Ik wil die film nu zien!
Ik vind het er ook niet uitzien. Zou hij niet gewoon een baardbijelkaarhoudspreuk of iets dergelijks kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat dingetje dat Dumbledore's baard bij elkaar houdt.... Laat gewoon die baard hangen.
Dat is Zweinstein Modequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat dingetje dat Dumbledore's baard bij elkaar houdt.... Laat gewoon die baard hangen.
Resizedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:24 schreef Ecthelion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron
Dat heb ik niet gedaan. Wat een werk zou dat geweest zijnquote:
Als je die leuk vindt:quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
WOW die foto met Lucius... mjum!!!
Maar is het Potions lokaal ook in de kelder? En is dat wel een raam?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:22 schreef wonderer het volgende:
Dat raam in Snape's kamer... hij slaapt toch in de kerkers?
Volgens mij was alles in de dungeons ja, maar ik kan me vergissen. En wat zou het anders zijn, als het geen raam is?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar is het Potions lokaal ook in de kelder? En is dat wel een raam?
Haha oh, tsja, geen idee eigenlijk. Een deur?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was alles in de dungeons ja, maar ik kan me vergissen. En wat zou het anders zijn, als het geen raam is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |