ik ook!!!!:'(quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef cheukert het volgende:
[..]
JAAA! Met die fase 2 en 3volgens BINAS alleen 2
![]()
bron: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002112616&Section=BOOKquote:Ode aan BINAS, Alkmaar 16 mei 2007
De eerste weken was je nog zo onbekend, Maar inmiddels word ik door jou zo verwend. Van de voortplanting bij mensen tot de voortplantingssnelheid van het licht, Het is voor BINAS dat ik zwicht. Met de dissociatieconstante van ethyleendinitrilotetraethanoaat ben je een onmisbaar deel van mijn leven, En de magnetische permeabiliteit van lucht is 4pi maal tien tot de macht min zeven. Jij hielp mij telkens uit de brand, Zonder jou maakte ik mijzelf van kant. Jouw heldere kleuren verblinden mijn ogen, Waarvan de brekingsindex 1,41 is. En hoe wist ik anders dat de bosspitsmuizen 6 tot 8 kinderen zogen? Wanneer ik mijn boeken weer in moet leveren, ben jij het die ik eeuwig mis.
ik heb dit probleem al een keer bij een tentamen gehad, dus nu wist ik hoe ik het moets aanpakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef Marurk het volgende:
Haha, je moet wel weten hoe je d'rmee om moet gaan. Zit ik bij scheikunde in BINAS te zoeken naar de mol-/molecuulmassa van Cyanide... Ik kan het niet vinden en dan blijkt het gewoon C + N = 12,01 + 14,01 te zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef DANILXL het volgende:
ik heb trouwens vijf nieuwe binassen in eigen bezitvoor later
Ik 2 maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef DANILXL het volgende:
ik heb trouwens vijf nieuwe binassen in eigen bezitvoor later
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Sjizzel het volgende:
een mooi gedichtje over de Binas, getiteld "Ode aan Binas"
[..]
bron: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002112616&Section=BOOK
Klopt. Heb dat nu ook fout omdat dat kutplaatje van 't examen anders was dan BINAS.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef MaxC het volgende:
Toch wel minpuntje, vandaag bij Biologie stond er in Binas wat over Kalium/Natrium pomp. Toen heb ik het overgenomen en dat bleek fout te zijn![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Klopt. Heb dat nu ook fout omdat dat kutplaatje van 't examen anders was dan BINAS.
Toevallig die?quote:We kregen twee klachten over examens die we doorgestuurd hebben naar het CEVO. Het gaat hier om vraag 23 van het VWO examen biologie en vraag 5 van het VWO examen frans.
Bij vraag 23 van het examen biologie klopt de vraag strikt formeel wel, maar de afbeelding komt niet overeen met Binas en de geleerde stof. Veel leerlingen hebben hierdoor met C geantwoord in plaats van met F. Bij vraag 5 van het examen frans klopt geen enkel antwoord met de tekst. De CEVO gaat naar deze vragen kijken.
er stond in de vraagstelling toch expliciet "zoals weergegeven in de figuur"quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Klopt. Heb dat nu ook fout omdat dat kutplaatje van 't examen anders was dan BINAS.
Ik ben er 3 keer thuis achter gekomen dat ik na mn schoolexamen een binas in mn tas had gedaan (mijn gewoonte is alles wat op mn tafel ligt in mn tas te doen) en ben altijd te lui om die dingen terug te brengen, zodoende heb ik straks na mn boeken inleveren 3 binassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:59 schreef adt het volgende:
waarom moet ik hem toch inleveren, ik wil het binas houden
Idemquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer thuis achter gekomen dat ik na mn schoolexamen een binas in mn tas had gedaan (mijn gewoonte is alles wat op mn tafel ligt in mn tas te doen) en ben altijd te lui om die dingen terug te brengen, zodoende heb ik straks na mn boeken inleveren 3 binassen
Ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer thuis achter gekomen dat ik na mn schoolexamen een binas in mn tas had gedaan (mijn gewoonte is alles wat op mn tafel ligt in mn tas te doen) en ben altijd te lui om die dingen terug te brengen, zodoende heb ik straks na mn boeken inleveren 3 binassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |