euh foute opmerking, sorry!
Ik ben inderdaad benieuwd wat er na de parachutisten over de muur heen vliegt, misschien iets voor een nieuw Ter land ter zee en in de lucht item; Why Bother, enter Big Brother!
-------------------
Kamagurka:
Moeder: "Ons Sabine die live in haar reet geneukt wordt, dat ik dat nog moet meemaken!
Vader: "Verdomme Bea, [...] BIG BROTHER IS NIET LIVE! Wat je ziet is een compilatie van eerder opgenomen beelden. Kalf!"
- De kinderen van Karin, met de boodschap: 'Zoek het zelf maar lekker uit! Ze zeiken de oren van mn kop!'
- De kinderen van Ruud, met de boodschap: 'Laar die hoerenmadam maar moedertje spelen!'
- De schoonmoeder van Karin, met de boodschap: 'Now fuck off!'
En ach, zo kan ik zoveel dingen verzinnen, maar dan wordt het misschien te flauw....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Als ze na 3 weken de boel al met parachutes gaan bespringen, dan sta ik nie voor hun leven in ... met nog een week of 11 te gaan ...
Tis een mooie maatstaf om es te kijken hoe ver de maatschappij nou echt heen is ..
Eigenlijk is het waanzin ten top dat er miljoenen voor dat programma worden uitgegeven en nauwelijks iets voor beveiliging? De veiligheid van de bewoners kan niet gewaarborgd worden dat blijkt alweer.
Grx, Maarten
Misschien is iemand zo cool om het weekbudget van de bewoners wat te spekken, misschien kunnen ze dan eens echt lekker eten en hoeven ze niet bang te zijn voor voedselvergiftiging door de zelf gebakken (krenten)broden.
Mona zal het wel niet zijn, dat gaat door de schutting. Bart gebruikt zijn erectie als polsstok en gaat onder de schutting.
Dus is het Ruud. Die laat zo'n onwijze scheet terwijl hij de kippen aan het......voeren is, dat hij met een reuzeboog over de schutting vliegt.
kijk mamma ligt met een vreemde kerel in bed..... hey nu weer met een andere...??? hihh hihi arme kids.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |