abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:32:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_196526
De kleding en spullen van karin.
En een message ball met de echtscheidingsformulieren.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:35:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196527
Ze begint echt een beetje GEIL te worden. Hand van Maurice masseren, lekker (?) in bed met briljantine boy, daarna Ruud strelen en met hem in bed. Ze heeft behoefte aan een BEURT....
pi_196528
dat denk ik ook Serge...of die van Maurice....of condooms, want met al die wisselende contacten van Karin.....
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196529
de vent heeft de kleren al buiten staan
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:47:00 #5
243 Serge
pi_196530
Foei.. die vent van haar gaat vanavond naar de hoeren die denkt als mn vrouw het mag , dan mag ik het ook.

pi_196531
misschien deed ie dat sowieso al!
(hoe oiud is zijn dochter eigenlijk....)

euh foute opmerking, sorry!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:23:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196532
Vooruitziende blik, Serge!

Ik ben inderdaad benieuwd wat er na de parachutisten over de muur heen vliegt, misschien iets voor een nieuw Ter land ter zee en in de lucht item; Why Bother, enter Big Brother!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:45:00 #8
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196533
Het volgende dat over de schutting vliegt zijn misschien wel de BBers zelf in een stiekum gemaakte luchtballon:
"Ter land, ter zee en op de vlucht."

-------------------
Kamagurka:
Moeder: "Ons Sabine die live in haar reet geneukt wordt, dat ik dat nog moet meemaken!
Vader: "Verdomme Bea, [...] BIG BROTHER IS NIET LIVE! Wat je ziet is een compilatie van eerder opgenomen beelden. Kalf!"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196534
Het volgende wat over de schutting heen vliegt:

- De kinderen van Karin, met de boodschap: 'Zoek het zelf maar lekker uit! Ze zeiken de oren van mn kop!'

- De kinderen van Ruud, met de boodschap: 'Laar die hoerenmadam maar moedertje spelen!'

- De schoonmoeder van Karin, met de boodschap: 'Now fuck off!'

En ach, zo kan ik zoveel dingen verzinnen, maar dan wordt het misschien te flauw....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196535
- Big Modder
- Canon Fodder
- Strijkers (arme kippen)
- Mortiergranaat
- Bijl (zonder ketting)

woensdag 6 oktober 1999 @ 19:50:00 #11
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_196536
Nah .. volges mij kan ut gewoon nie lang
meer duren voor een kale voetbalsupporter met een stadionverbod een strijkerbom over die schutting gaat smijten ...
Frustatie moet je nou eenmaal 'van je af' denken .. En wat is dan mooier dan national television ..

Als ze na 3 weken de boel al met parachutes gaan bespringen, dan sta ik nie voor hun leven in ... met nog een week of 11 te gaan ...

Tis een mooie maatstaf om es te kijken hoe ver de maatschappij nou echt heen is ..

woensdag 6 oktober 1999 @ 20:59:00 #12
243 Serge
pi_196537
1 ding is zeker dat dit voorlopig nog niet het laatste was wat in de tuin terecht kwam.
De debielen moeten nog in actie komen. Wat denk je rond de kerst als je weer vuurwerk kan krijgen. Ben blij dat ik er niet woon in dat BB huis.

Eigenlijk is het waanzin ten top dat er miljoenen voor dat programma worden uitgegeven en nauwelijks iets voor beveiliging? De veiligheid van de bewoners kan niet gewaarborgd worden dat blijkt alweer.

pi_196538
Als Big Brother slim was geweest was er na afgelopen weekend allang een (stalen) net over de tuin gespannen. Liefst met mazen zo groot als die van kippengaas. Hoeft Willem alleen maar een frietpan neer te zetten als die paracutisten springen. Hebben ze gelijk gratis frikadellen.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_196539
Geld...

Misschien is iemand zo cool om het weekbudget van de bewoners wat te spekken, misschien kunnen ze dan eens echt lekker eten en hoeven ze niet bang te zijn voor voedselvergiftiging door de zelf gebakken (krenten)broden.

pi_196540
Een kist BIER!

Vinden ze vast fijn.

Vooral Bonusheld Ruud, de ouwe pinteman.

donderdag 7 oktober 1999 @ 13:39:00 #16
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_196541
Toch denk ik dat wat er over de schutting gaat niet van buiten naar binnen maar van binnen naar buiten gaat, hoewel er hier wel mensen zijn die ik het liefst ook over de schutting wil keilen !.

Mona zal het wel niet zijn, dat gaat door de schutting. Bart gebruikt zijn erectie als polsstok en gaat onder de schutting.
Dus is het Ruud. Die laat zo'n onwijze scheet terwijl hij de kippen aan het......voeren is, dat hij met een reuzeboog over de schutting vliegt.

Is het al tijd voor aktie ?

pi_196542
heheeheh yeah right... wat een supersnol he.. t zal je vrouw maar weze.....

kijk mamma ligt met een vreemde kerel in bed..... hey nu weer met een andere...??? hihh hihi arme kids.....

F e r r e T ®
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')