Okee dat heb ik dus niet, want ik was zo koud mogelijk. Ik vind 40 graden meestal wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
![]()
Met een droger is het ook bijna niet nodig hoor.. hoewel ik wel eens van een vriendin op m'n donder krijg dat ik m'n theedoeken niet strijk... zij vindt dat wel zo hygiënisch.... maar ik was de handdoeken en theedoeken daarentegen weer op 60 of 95 graden... en dat lijkt me al fris zat
Ach... eens in de zoveel tijd (als ik een helemaal katoenen witte was bij elkaar kan krijgen) dan doe ik een 95 graden was tussendoor... wordt het door en door schoon en voor de wasmachine is het ook goed dat er af en toe kokend water door de leidingen gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
60 graden is fris zat en de droger strijkt en ondoet het weefsel wel van ongewenste pluizen en haren.
Dat is het laatste wat ik erover kan zeggen
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken. Ook dat strijk ik namelijk![]()
Ooit ga ik het wel aflerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijken
Maar serieus: beddengoed, handdoeken, ondergoed... dat gaat hier allemaal op minimaal 60 graden...
<knip>quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijken
Maar serieus: beddengoed, handdoeken, ondergoed... dat gaat hier allemaal op minimaal 60 graden...
Ze eten ook altijd droogvoer, we hadden alleen vorige week een probleempje met de bank, dus waren we gedwongen even goedkoop te doen en een blik te halen.......... eeeeeew stinkies worden het dan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen nat voer meer geven, dan stinken ze ook niet![]()
Mijn wasmachine weegt het wasgoed... en geeft dus ook aan hoeveel wasmiddel erin moet... dat scheelt op een volle machine meestal een kwart wasmiddel want als hij vol is staat de beladingsmeter op 75%... en dan hoeft er dus ook minder wasmiddel inquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ooit ga ik het wel afleren
Mare 60 dan vind ik meestal zo onzinnig. 40 graden is het ook wel schoon. En als dat mijn bijdragen aan het milieu is. Tja...
Zie zo doen we allemaal watquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Mijn wasmachine weegt het wasgoed... en geeft dus ook aan hoeveel wasmiddel erin moet... dat scheelt op een volle machine meestal een kwart wasmiddel want als hij vol is staat de beladingsmeter op 75%... en dan hoeft er dus ook minder wasmiddel in
Verder is hij super zuinig qua water en energie, dus dat is dan mijn bijdrage aan het milieu![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:18 schreef Sug4r het volgende:
Wat een Libelle praat hier![]()
Ik was ook mijn beddengoed 's morgens en dan gaat het 's avonds het bed weer op...dat scheelt werk en ik vind het heerlijk fris![]()
trouwens
Ik ken dat... ik heb de streams dan ook akelig weinig aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had na die ranzigheid op de streams even geen behoefte aan DGK![]()
Ik zou niet alles zeggen hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Maar.... voor ik het hier koud begin te krijgen....
Truste![]()
![]()
Truste mevrouwquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Ik heb het maar heel zelden koud. Tenminste, ik heb wel altijd koude voeten. Maar daar is geen kruid tegen gewassen. Zelfs als het 30 graden is sta ik 's ochtends op met ijsklompjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb van die heating pads die werken als een soort kruik..mmm lekker is dat wanneer het koud is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |