Ik heb gedroomd over Brian die aan het parachutespringen was?quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:21 schreef FuTilE het volgende:
Heu, is er hier nog iets surrealistisch aan de gang?!
Zijn para ging toch hopelijk niet uit!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over Brian die aan het parachutespringen was?![]()
En nou kan ik niet meer slapen.![]()
Ja IK heb je vreselijk gemist, je hebt gezien dat ik gisteren vrijwel in me uppie heb zitten baggeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:raad eens wiens computer weer gemaakt is....
![]()
jullie hebben me natuurlijk vreselijk gemist enzo...![]()
![]()
heb nog niet terug gelezen.. moet nog m'n hele outlook weer instellen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja IK heb je vreselijk gemist, je hebt gezien dat ik gisteren vrijwel in me uppie heb zitten baggeren.![]()
als je unaniem weggestemd wordt kom je niet meer terug, en geen vervanging, als je zelf weg gaat komt er iemand voor je in de plaats.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef Jaytonism het volgende:
Snap er nie altijd alles van.. Kan iemand mij kort de stemmingswijze uitleggen? En hoe kan je een villa winnen als er de hele tijd mensen bijkomen..
Domme vragen voor jullie maybe, enlighten me!
ja eend....quote:
Aanvulling: degenen die zelf weggaan worden alleen het eerste jaar vervangen. Dus wie na 23 september 2007 zelf vertrekt zal niet meer vervangen worden, het kan echter zijn dat diegene zijn/haar inleggeld van ¤ 10.000,= dan toch kwijt is omdat die persoon er zelf dan nog geen jaar in zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je unaniem weggestemd wordt kom je niet meer terug, en geen vervanging, als je zelf weg gaat komt er iemand voor je in de plaats.
voor de rest volg ik het niet lang genoeg om je te kunnen vertellen waarom nicolaas weg en weer terug was.
en dan nu weer ontopic..![]()
IKquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja eend....![]()
![]()
hey, wacht ,s doe zelluf s...![]()
Oké, thanks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanvulling: degenen die zelf weggaan worden alleen het eerste jaar vervangen. Dus wie na 23 september 2007 zelf vertrekt zal niet meer vervangen worden, het kan echter zijn dat diegene zijn/haar inleggeld van ¤ 10.000,= dan toch kwijt is omdat die persoon er zelf dan nog geen jaar in zit.
Nicolaas was terug omdat de bewoners konden kiezen tussen een oude bekende of een onbekende als nieuwe bewoner... ze kozen voor een oude bekende, daarmee was de keuze relatief beperkt omdat Nathanael en Nena er door "fysiek geweld" uitgegaan waren, niet dat hun fysieke geweld in enige verhouding stond tot wat tegenwoordig toegestaan is overigens.
In dat kader is het trouwens ook vreemd dat Nicolaas terugkwam want die was immers verwijderd uit het huis door diskwalificatie: hij had handdoeken over de camera gehangen.
Feitelijk hadden dus alleen Annemieke, Ilona, Eveline en Stephan zo terug kunnen komen, die zijn iig zonder vorm van straf vertrokken of weggestemd (en voor Sylvia en Nicolaas geldt inmiddels hetzelfde)
Het hele programma is inmiddels veranderd: waar er in het begin nog een beetje stijl en klasse was qua bewoners en bezigheden is dat inmiddels helemaal voorbij....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Oké, thanks.
Maar goed, Nena werd eruitgezet door een halve trap en Huub, Brian en weet ik wat allemaal die duwen en slaan erop los en iedereen blijft er in.. Kijkcijfers?
even een bagger rijtje...quote:
beter een baggeraar in je topic, dan 10 offlinequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
even een bagger rijtje...
hij weet van voren niet dat hij van achteren baggert
door de mand baggeren
op de spits baggeren
zich in de vingers baggeren
niet onder stoelen en banken baggeren
aan het kortste eind baggeren
iemand het leven zuur baggeren
Waar gebaggerd wordt, vallen spaanders
Wat de boer niet baggert, dat vreet hij niet
even Apeldoorn baggeren...
... etcetera etcetera....
voor de echte spreekwoorden en/of gezegden verwijs ik je naar wiki
...Iemand met open armen ontbaggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beter een baggeraar in je topic, dan 10 offline![]()
Horen, zien, baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...Iemand met open armen ontbaggeren![]()
er geen drol van baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist dat ik er was, moet je m maar niet zo voor open doel leggen![]()
Dat is de druppel die de emmer doet overbaggerenquote:
Eén baggeraar maakt nog geen topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Dat is de druppel die de emmer doet overbaggeren![]()
Ik zal er aan denken, komt voor de baggerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist dat ik er was, moet je m maar niet zo voor open doel leggen![]()
*In zijn vuistje baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, komt voor de bagger![]()
Dat valt moelilijk te baggertelliserenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is baggeren met de kraan open...
dat is baggeraars naar FOK! dragen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is baggeren met de kraan open...
over lijken baggeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt moelilijk te baggertelliseren![]()
Kijk maar uit, voor je het weet sta je met die versie van bagatelliseren in het Originele taal- en spelfouten #15 topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt moelilijk te baggertelliseren![]()
je baggert mij de woorden uit de mond...quote:
k weet er ook nog eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Talitha het volgende:
Ik weet er ook eentje!![]()
Spreken is zilver, baggeren is goud!
![]()
Wie a zegt moet ook b baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Talitha het volgende:
Ik weet er ook eentje!![]()
Spreken is zilver, baggeren is goud!
![]()
alle beetjes baggeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
k weet er ook nog een![]()
Een valse eendling baggert door mijn land![]()
Een vreemde Eend in de bagger.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
k weet er ook nog een![]()
Een valse eendling baggert door mijn land![]()
op een oude fiets moet je het baggeren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |