ho ho... ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat baggeren schiet ook niet op hier![]()
Alhoewel Petraa aardig op dreef was![]()
ik vind het bagger programma's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van al die bel programma's? al een keer iets gewonnen?...
BAGGEEEEUUUUUUR!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van al die bel programma's? al een keer iets gewonnen?...
ik word niet warm of koud van die meisjes in stringetjes al aaiend over die poezen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vind het bagger programma's...
's nachts he... 's nachts dan zie je die ontblote vrouwen bovenlichamen...quote:
PLASTIC BAGGEEEUUUR!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
's nachts he... 's nachts dan zie je die ontblote vrouwen bovenlichamen...
een paar weken voor kerst worden die vrouwen geimpregneerd anders vatten ze vlam...quote:
En nieuwe maken is duur?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een paar weken voor kerst worden die vrouwen geimpregneerd anders vatten ze vlam...
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....
wat is een leuk bedrag? boven de 10?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....
Das waar... maar het kwam toen wel even heel erg goed uitquote:
ik kom zo... heb je een linkje?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar eensch een nuttige bijdrage aan het smoelenboek ga leveren.
Een bedrag van 4 cijfers (voor de komma) en netto nog steeds beginnend met een 3quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat is een leuk bedrag? boven de 10?...
het is aardig...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een bedrag van 4 cijfers (voor de komma) en netto nog steeds beginnend met een 3
oplichtersquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar... maar het kwam toen wel even heel erg goed uit
Wel opvallend dat het zo'n programma 8 weken kost om een bedrag over te maken... en het dan ook pas aankomt op die laatste dag van die 8 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |