Klote Erik.. .Dat wordt een her dus...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Frans verpest.Ik had een 5,7 nodig voor een 6. Maar nu heb ik tussen de 3,1 en 5,1 gehaald. Wat er dus op neerkomt dat ik tussen de 4,2 en 5,2 uitkom op mijn eindlijst, een 4 of 5 dus.
volgens mij heb ik heel m'n schoolcarriere nooit hoger dan een 7 gescoord voor tekenenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ahd een 8 voor het praktisch deel van tekenen!
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Poesjes!
Beebie poez welquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?
Ik heb het nog als negende achtste vak gehad in de vijfde, maar ik was de enige met zowel wiskunde B als Frans, dus die vakken hadden ze tegenover elkaar geroosterd. Kreeg ik priveles van de docent die daar nou niet echt geschikt voor was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klote Erik.. .Dat wordt een her dus...
Frans...:N ik heb het laten vallen zodra ik de kans had. Mooie taal, maar ik was er geen ster in. Kon een heel boek lezen en dan blij zijn als ik wist hoe de hoofdpersoon heette.. Ik had een pretpakket
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dan wordt het tenminste echt wat". Nou nou, je hebt wel vertrouwen in de kookkunsten van Maedel zeg.
Huh wat? ik weet van niks?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon stik jalours op het succes van dat hotel Alex in Barcelona![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Poesjes!
*zoekt naar een restje in een doos op zolder*quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
*wacht op medeleven*
Katten.quote:
wel geslaagd? Ik had gewoon het standaard aantal vakken, 7 dus. Gymnastiek en Expressie niet meegeteld natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het nog als negende achtste vak gehad in de vijfde, maar ik was de enige met zowel wiskunde B als Frans, dus die vakken hadden ze tegenover elkaar geroosterd. Kreeg ik priveles van de docent die daar nou niet echt geschikt voor was.
Weet je wat ook lekker is, en simpelquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.![]()
Het wordt keilekker hoor!![]()
[..]
Huh wat? ik weet van niks?
Nee, ik heb het halverwege het jaar laten vallen, het schoot echt niet op. Ik ben dan wel geniaal maar met een les in de week van een half uur lukt het echt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wel geslaagd? Ik had gewoon het standaard aantal vakken, 7 dus. Gymnastiek en Expressie niet meegeteld natuurlijk
Ik leef met je mee, droom, nachtrust verstoord door wekker, niet meer kunnen verderdromen...quote:
Ik heb scheikunde in mijn laatste jaar laten vallen, kon me toen helemaal niet concentreren en was gewoon een vak teveel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het halverwege het jaar laten vallen, het schoot echt niet op. Ik ben dan wel geniaal maar met een les in de week van een half uur lukt het echt niet.
dank je wel, dat had ik even nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, droom, nachtrust verstoord door wekker, niet meer kunnen verderdromen...
knuffel? (wel op afstand dan, om nou even in het vliegtuig te springen gaat wat ver...) en een![]()
Lievquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dit zijn de mijne toen ze klein waren:
[afbeelding]
Het hangt van Wiskunde af, wat echt klote is, omdat ik wiskunde fucking moeilijk vind.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Kl*te van je Frans trouwens Erik, haal je het wel sowieso? (denk het wel toch, wat ik heb gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |