Nee die filmpjes dat geloof ik wel, maar waarom lig jij op dat tijdstip niet gewoon in de veren ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:![]()
Uh oh, nu gaat iedereen zich afvragen waarom ik op dit tijdstip me bezighoudt met dergelijke filmpjes
Ja lekker, ik heb net nieuwe verse gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:33 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen trouwens, iemand zin in koffie?![]()
Mietjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:31 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alle mannen het daarmee eens zullen zijn...![]()
Maar 't is zeker de moeite van 't kijken waard, hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die filmpjes dat geloof ik wel,
Ja nu ja, dat moest ook gewoon, want nu ben ik echt ziekquote:maar waarom lig jij op dat tijdstip niet gewoon in de veren ?![]()
Niemand neemt zo'n gek ook serieus, dunkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:57 schreef JamesBrowny het volgende:
die gewoon echt NIET kan en niemand zegt er iets van...
Maar ik heb de link van die filmpjes ook naar huis toe gestuurd zodat ik vanaaf kan kijken hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is zeker de moeite van 't kijken waard, hoor
[..]
Ja nu ja, dat moest ook gewoon, want nu ben ik echt ziek
'k had nog een klusje voor vandaag te klaren en daar zat ik dus tot zo laat tegenaan te hikken...![]()
Waarom zeg jij niks dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:57 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zit me nu nog te ergeren, ik snap niet dat iedereen het normaal vind wat sommige mensen zeggen.
Ja dat riep ik dus eerst ook altijd dat ik zieken/mensen die verkouden zijn dus een glas vese jus aanbood. Maar volgens Wonderer bevat cranberry sap dus nog meer gezonde bestanddelen dan sinasappels. Maar dat zal ze vanmiddag hier graag nog wel eens nader uitleggen als ze gaat teruglezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'n hekel aan mensen die zeggen 'dat lust ik niet', maar hierbij moet ik toch echt zeggen da'k cranberry sap niet lust, 't is me te zoet en te wee van smaak.
Nja, ik heb een hele lading sinaasappelen in huis, en een handpersje, dus ik zal me straks wel even verwennen met versgeperste jus.
Ja, ach, ik dacht er maar weer eens een prikkelende stelling in te gooienquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha, Maed.
Ook al zoiets ja....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
lijmkam.
Prikkelende stelling?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ach, ik dacht er maar weer eens een prikkelende stelling in te gooien
Ja deze:quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja deze:
hallo
-ja, nou is mijn grapje wel om zeep natuurlijk-
Als er iets niet zoet is, is het cranberry sap wel. Zure meukquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'n hekel aan mensen die zeggen 'dat lust ik niet', maar hierbij moet ik toch echt zeggen da'k cranberry sap niet lust, 't is me te zoet en te wee van smaak.
Nja, ik heb een hele lading sinaasappelen in huis, en een handpersje, dus ik zal me straks wel even verwennen met versgeperste jus.
Oh, ja sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja deze:
hallo
-ja, nou is mijn grapje wel om zeep natuurlijk-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |