ben jij zo iemand die 24/7 zn "krabbels"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja dat stond er dus om 6 uur, ondertussen is het bijna acht uur en krijg ik alleen dit:
HTTP-fout 500 - Interne serverfout![]()
Sterker nog, ik zet weleens m'n wekker om 3 uur s'nachts om te checken of ik gekrabbeld benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die 24/7 zn "krabbels"wilt lezen?
![]()
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zet weleens m'n wekker om 3 uur s'nachts om te checken of ik gekrabbeld ben![]()
Premium member?????!111?!?!11?!!1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordt![]()
Of moet je daar premium member voor zijn (ben je zeker al)
Kom over 15 minuten terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Premium member?????!111?!?!11?!!1
TELL ME ABOUT IT![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze zo rap veel servers hebben staat het wat raar verdeeld over twee server locaties zo heb ik begrepen. Met zulke volumes is er niet altijd wat aan te doen dat je wat performance verlies hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef havefun84 het volgende:
Hyves Zuigt en is inderdaad zo langzaam als de neten.
http://www.hyves.nl/premium/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Premium member?????!111?!?!11?!!1
TELL ME ABOUT IT![]()
![]()
![]()
![]()
geen hoaxquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Daantke het volgende:
Bij mij doet die het gewoon hoor![]()
dus HOAX!11 huilies
Inside informationquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef Apfel. het volgende:
[..]
geen hoax
We waren de afgelopen 2 uur slecht bereikbaar. Voor de techies onder jullie: we emigreren momenteel naar PHP 5 en ondanks het stabiele proefdraaien van vorige week ging het net mis. Will keep you posted als we meer weten!
quote:
Nee dat zijn pp2g/suikerbeebz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Antal het volgende:
hyves....![]()
![]()
Breezah sletten en maikuul figuren...![]()
Als je echt een kerel was had je je hele profiel eraf geflikkerd. Hyvesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef James1988 het volgende:
Lol
Mja, Hyves is wel makkelijk om te kijken naar sommige dingen zoals hobby's, en vaak kunnen alleen vrienden dat soort shit zien
Dus ja, wel een hyve
als je je dan verspreektquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Dat is ook leuk, maar het is ook leuk om iets op voorhand te weten over een persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |