abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:11:29 #211
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_51576881
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
En zij mag dan haar bezittingen (in dit geval een zetel) meenemen en daar heb jij dan weer niks over te zeggen.
Halleluja, we zijn er uit!
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_51576949
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef Ooster het volgende:

[..]

Halleluja, we zijn er uit!
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:02:27 #213
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_51578698
leuk, zo'n stemming achteraf.... en jan vertoont toch weer mao trekjes....

----
Yildirim moet bij volharding SP verlaten
HILVERSUM - SP'er Düzgün Yildirim wordt waarschijnlijk uit de partij gegooid als hij zijn zetel in de Eerste Kamer blijft opeisen. Dat heeft partijleider Jan Marijnissen dinsdag gezegd in het televisieprogramma Nova. Volgens Marijnissen is het uiteindelijk de partijraad van de SP, het congres van de partij, die beslist.
Het Overijsselse Provinciale Statenlid Yildirim werd in mei met voorkeurstemmen in de Eerste Kamer gekozen. Het partijbestuur wilde dat hij zijn zetel opgaf, omdat was afgesproken dat aan de volgorde van de officiële kandidatenlijst zou worden vastgehouden. Het standpunt van het bestuur kreeg vorige maand steun van 96 procent van de partijraad. Marijnissen beschuldigt Yildirim ervan dat hij twee keer op zichzelf heeft gestemd.

(ANP)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_51578856
quote:
Marijnissen beschuldigt Yildirim ervan dat hij twee keer op zichzelf heeft gestemd.
Deze zin erachteraan snap ik niet helemaal. Is het een probleem dat hij op zichzelf heeft gestemd? Als hij dat niet zou hebben gedaan en toch een zetel had gekregen, was het dan een minder groot probleem?
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:08:53 #215
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_51578880
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef evert het volgende:
leuk, zo'n stemming achteraf.... en jan vertoont toch weer mao trekjes....
Dag spuitelf. We waren er al uit hoor
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_51582576
Niet het sterkste optreden van Jan M. Hij komt niet weg met zijn beetje weglachende stijl en probeert de boel wel heel erg bij anderen te leggen. Ik heb geen enkel puntje van zelfkritiek gehoord.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:12:02 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51582709
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:52 schreef SCH het volgende:
Niet het sterkste optreden van Jan M. Hij komt niet weg met zijn beetje weglachende stijl en probeert de boel wel heel erg bij anderen te leggen. Ik heb geen enkel puntje van zelfkritiek gehoord.
IDD, duidelijk dat de geoliede campangemachine een flinke schep zand in de raderen heeft. Ben benieuwd op wie hij zich af gaat reageren.
Vond het stukje uit de worstfabriek tekenend toe zijn oudcollega hem beschreef, iemand die altijd over alles moeilijk liep te doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51582847
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

IDD, duidelijk dat de geoliede campangemachine een flinke schep zand in de raderen heeft. Ben benieuwd op wie hij zich af gaat reageren.
In NOVA in ieder geval op Yildirim en Verheij.
quote:
Vond het stukje uit de worstfabriek tekenend toe zijn oudcollega hem beschreef, iemand die altijd over alles moeilijk liep te doen.
Tekenend waarvoor? Ik vond dat filmpje niet zo sterk - beetje erg suggestief en met de haren erbij gesleept.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:27:34 #219
45206 Pietverdriet
pi_51582881
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:25 schreef SCH het volgende:

Tekenend waarvoor?
Wat voor een persoon Jan is.
pi_51582972
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat voor een persoon Jan is.
Ah.
pi_51586013
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Deze zin erachteraan snap ik niet helemaal. Is het een probleem dat hij op zichzelf heeft gestemd? Als hij dat niet zou hebben gedaan en toch een zetel had gekregen, was het dan een minder groot probleem?
Het is nogal flauwe stemmingmakerij van Marijnissen en de SP. Yildirim heeft gewoon alle recht om op zichzelf te stemmen. En dat hij van iemand een machtiging had gehad wil ook zeggen dat die persoon vertrouwen had in de stem die Yildirim voor hem/haar zou uitbrengen.
pi_51586522
Heerlijk, dit.
  Donald Duck held woensdag 18 juli 2007 @ 11:06:26 #223
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51586586
Die partij begint echt enge trekjes te vertonen. Totaal geen respect voor democratie en vrijheid.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51587073
Het mooist voor Kozzmic natuurlijk.

Heerlijk.
pi_51587397
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Die partij begint echt enge trekjes te vertonen. Totaal geen respect voor democratie en vrijheid.
Het is denk ik vooral een partij die te snel groeit. In andere partijen had men dit meer binnenskamer "opgelost" denk ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51587958
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is denk ik vooral een partij die te snel groeit. In andere partijen had men dit meer binnenskamer "opgelost" denk ik.
Dit heeft niks te maken met groeipijn. Dit is exact hoe de SP democratie ziet.
pi_51588132
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Fastmatti het volgende:
Gamma.
pi_51588202
quote:

[..]

Blijkbaar niet, anders was er niet zoveel ophef. Misschien dat een deel van de SP het zo ziet, er zijn in ieder geval ook die het anders zien en dat is best te verklaren uit de groei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:57:39 #230
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51588284
SCH, wat heb je nu weer voor weddenschap verloren
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51588397
quote:

[..]

Volgens mij hecht bijna elke partij flink aan fractiedicipline. Wie zich daar niet aan wil houden werkt zichzelf snel genoeg in de problemen. Dit wordt nu in de media uitgevochten maar denk je niet dat er op figuren als Wilders of van Schijndel niet ook flinke druk is uitgeoefend om hun zetel op te geven toen ze uit de VVD stapten?
Ze hadden alle recht om dit niet te doen maar reken er maar niet op dat dit werd gewaardeerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51588447
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef ErikT het volgende:
SCH, wat heb je nu weer voor weddenschap verloren
Ik had gesteld dat ik Groningen fan zou worden als Heerenveen tot de aanschaf van Sibon zou besluiten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juli 2007 @ 12:05:25 #233
862 Arcee
Look closer
pi_51588547
quote:
Senator Yildirim wordt waarschijnlijk uit de partij gezet als hij zijn zetel in de Eerste Kamer niet opgeeft. Dat zegt partijleider Jan Marijnissen.
Dat zal dan wel socialer en menselijker zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51590311
Gisteren op Nova ook weer zo'n slecht interview, over verwijderde boodschappen op de SP-site.

Wat die NOVA rukker er niet bij zei is dat je op de sites van andere politieke partijen helemaal niet kan reageren.
pi_51590718
Ik word echt met de dag blijer dat ik niet op de SP heb gestemd. Het blijkt eens te meer hoe weinig tegenspraak Marijnissen duldt. En ook al weet hij 96% van de partij achter zich, het doet helemaal niets af aan het feit dat Yildirim gewoon democratisch gekozen is.

Vergelijk het met de gekozen Turkse D66-politica, die ook via voorkeursstemmen in de Tweede Kamer is gekomen. Dan gaat Pechtold ook niet lopen chanteren dat die dame haar zetel moet afstaan aan de nummer 3 van de kieslijst, of dat ze anders uit de partij wordt gegooid.

Ik hoop dat Yilidirim voet bij stuk houdt en zijn senaatszetel niet inlevert. Ik wens hem alle succes toe.
pi_51591547
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders was er niet zoveel ophef. Misschien dat een deel van de SP het zo ziet, er zijn in ieder geval ook die het anders zien en dat is best te verklaren uit de groei.
Dat er steeds meer ophef komt is idd te verklaren door de groei. Echter is de SP al zo lang als ik weet vrij dictatoriaal, hier waren jaren terug ook al discussies over, dus het is niet echt iets nieuws te noemen.
pi_51593519
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat er steeds meer ophef komt is idd te verklaren door de groei. Echter is de SP al zo lang als ik weet vrij dictatoriaal, hier waren jaren terug ook al discussies over, dus het is niet echt iets nieuws te noemen.
Ik weet niet of je het dictatoriaal kan noemen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er zoveel verschil is met het CDA.

o.a De VVD en de PvdA hebben een heel andere cultuur, dat zie je dan ook wel terug in de hoeveelheid ophef
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:57:34 #238
45206 Pietverdriet
pi_51594786
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het dictatoriaal kan noemen.
Veel leden ervaren het wel zo en zetten hun site op zwart.
pi_51596147
Och, maar dit was al wel te verwachten, het dictatoriale trekje van de top van de SP. Vandaar ook mijn stem naar de 2e van de partij
pi_51598159
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel leden ervaren het wel zo en zetten hun site op zwart.
In verhouding zijn het er niet zoveel nog - verbazingwekkend eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')