Halleluja, we zijn er uit!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
En zij mag dan haar bezittingen (in dit geval een zetel) meenemen en daar heb jij dan weer niks over te zeggen.
Deze zin erachteraan snap ik niet helemaal. Is het een probleem dat hij op zichzelf heeft gestemd? Als hij dat niet zou hebben gedaan en toch een zetel had gekregen, was het dan een minder groot probleem?quote:Marijnissen beschuldigt Yildirim ervan dat hij twee keer op zichzelf heeft gestemd.
Dag spuitelf. We waren er al uit hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef evert het volgende:
leuk, zo'n stemming achteraf.... en jan vertoont toch weer mao trekjes....
IDD, duidelijk dat de geoliede campangemachine een flinke schep zand in de raderen heeft. Ben benieuwd op wie hij zich af gaat reageren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:52 schreef SCH het volgende:
Niet het sterkste optreden van Jan M. Hij komt niet weg met zijn beetje weglachende stijl en probeert de boel wel heel erg bij anderen te leggen. Ik heb geen enkel puntje van zelfkritiek gehoord.
In NOVA in ieder geval op Yildirim en Verheij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IDD, duidelijk dat de geoliede campangemachine een flinke schep zand in de raderen heeft. Ben benieuwd op wie hij zich af gaat reageren.
Tekenend waarvoor? Ik vond dat filmpje niet zo sterk - beetje erg suggestief en met de haren erbij gesleept.quote:Vond het stukje uit de worstfabriek tekenend toe zijn oudcollega hem beschreef, iemand die altijd over alles moeilijk liep te doen.
Het is nogal flauwe stemmingmakerij van Marijnissen en de SP. Yildirim heeft gewoon alle recht om op zichzelf te stemmen. En dat hij van iemand een machtiging had gehad wil ook zeggen dat die persoon vertrouwen had in de stem die Yildirim voor hem/haar zou uitbrengen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze zin erachteraan snap ik niet helemaal. Is het een probleem dat hij op zichzelf heeft gestemd? Als hij dat niet zou hebben gedaan en toch een zetel had gekregen, was het dan een minder groot probleem?
Het is denk ik vooral een partij die te snel groeit. In andere partijen had men dit meer binnenskamer "opgelost" denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Die partij begint echt enge trekjes te vertonen. Totaal geen respect voor democratie en vrijheid.
Dit heeft niks te maken met groeipijn. Dit is exact hoe de SP democratie ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral een partij die te snel groeit. In andere partijen had men dit meer binnenskamer "opgelost" denk ik.
Gamma.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Fastmatti het volgende:
Dit heeft niks te maken met groeipijn. Dit is exact hoe de SP democratie ziet.
Blijkbaar niet, anders was er niet zoveel ophef. Misschien dat een deel van de SP het zo ziet, er zijn in ieder geval ook die het anders zien en dat is best te verklaren uit de groei.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij hecht bijna elke partij flink aan fractiedicipline. Wie zich daar niet aan wil houden werkt zichzelf snel genoeg in de problemen. Dit wordt nu in de media uitgevochten maar denk je niet dat er op figuren als Wilders of van Schijndel niet ook flinke druk is uitgeoefend om hun zetel op te geven toen ze uit de VVD stapten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik had gesteld dat ik Groningen fan zou worden als Heerenveen tot de aanschaf van Sibon zou besluitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef ErikT het volgende:
SCH, wat heb je nu weer voor weddenschap verloren
Dat zal dan wel socialer en menselijker zijn.quote:Senator Yildirim wordt waarschijnlijk uit de partij gezet als hij zijn zetel in de Eerste Kamer niet opgeeft. Dat zegt partijleider Jan Marijnissen.
Dat er steeds meer ophef komt is idd te verklaren door de groei. Echter is de SP al zo lang als ik weet vrij dictatoriaal, hier waren jaren terug ook al discussies over, dus het is niet echt iets nieuws te noemen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders was er niet zoveel ophef. Misschien dat een deel van de SP het zo ziet, er zijn in ieder geval ook die het anders zien en dat is best te verklaren uit de groei.
Ik weet niet of je het dictatoriaal kan noemen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er zoveel verschil is met het CDA.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat er steeds meer ophef komt is idd te verklaren door de groei. Echter is de SP al zo lang als ik weet vrij dictatoriaal, hier waren jaren terug ook al discussies over, dus het is niet echt iets nieuws te noemen.
Veel leden ervaren het wel zo en zetten hun site op zwart.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het dictatoriaal kan noemen.
In verhouding zijn het er niet zoveel nog - verbazingwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Veel leden ervaren het wel zo en zetten hun site op zwart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |