ohjaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach laat hem maar.....hij is nog zo jong en onervaren...
..hij leert het nog wel...
![]()
truste,quote:
Welterustenquote:
nee...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja
Jullie zijn gewoon pussy's
[..]
truste,
wie is er te gast?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef ScarFace- het volgende:
Leuke uitzending van Jensen![]()
Is nu wel reclame mja.
Ik verkies persoonlijk kamperen boven een jeugdherbergquote:
precies dat ja...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verkies persoonlijk kamperen boven een jeugdherberg
Een GOED hotel daarentegen... Helaas is dat budgettair (nog) niet haalbaar
Ik denk het niet/weet wel zeker van niet, ik kampeer al 22 jaar, zonder enige tegenzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.....wij hebben gewoon meer ervaring in dat soort dingen...
![]()
Hehe... maar kijkende naar jouw ex zie ik daar binnen enkele jaren een significante vooruitgang in komenquote:
euuhhh...ja zal ik doen....moet eerst uivinden hoe ik dat nou weer moet doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het niet/weet wel zeker van niet, ik kampeer al 22 jaar, zonder enige tegenzin.
Ik weet dus dondersgoed waar ik het over heb.
Laat 't even weten als je 'm binnenhebt trouwens, dan kan ik 'm er weer afmieteren.
hihi hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Iemand die onterecht 10 jaar in de gevangenis in het buitenland heeft gezeten![]()
exactement...L'ESPOIR FAIT VIVRE...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe... maar kijkende naar jouw ex zie ik daar binnen enkele jaren een significante vooruitgang in komen
exactly.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verkies persoonlijk kamperen boven een jeugdherberg
Een GOED hotel daarentegen... Helaas is dat budgettair (nog) niet haalbaar
eenschquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exactly.
Ik hou niet van die karige low budget hotels en goeie hotels zijn onbetaalbaar voor ons vooralsnog.
Geef mij dan maar een camping.
Lekker gezellig, en zo brak als iedereen het hier schetst, die 1 keer () gekampeerd heeft is het nou ook weer niet.
hoe je wat moet doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja zal ik doen....moet eerst uivinden hoe ik dat nou weer moet doen...![]()
![]()
![]()
ik heb 15 jaar lang gekampeerd en vond het absoluut geen vakantie...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exactly.
Ik hou niet van die karige low budget hotels en goeie hotels zijn onbetaalbaar voor ons vooralsnog.
Geef mij dan maar een camping.
Lekker gezellig, en zo brak als iedereen het hier schetst, die 1 keer () gekampeerd heeft is het nou ook weer niet.
oui, oui, c'est vraiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
exactement...L'ESPOIR FAIT VIVRE...![]()
![]()
![]()
luie exenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 15 jaar lang gekampeerd en vond het absoluut geen vakantie...![]()
![]()
![]()
maar dat ligt wss aan mijn ex die geen reet uitvoerde...![]()
![]()
oh zekers...kamperen met vrienden is zekers leuk en gezellie...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
luie exen
luie exen met geld zat voor een dik hotel, die dan toch moeten kamperen
Kamperen met een relaxte vriendengroep waar iedereen de handen uit de mouwen steekt en gezellig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |