Heel coole film!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toffe film. ik had opeens daar zin in.
effe verder kijken.
Dhr. OA is reeds op bezoek geweest elders.... !!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
Dienstmededeling voor de heer OA, zegt het voort
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn pulp fiction is gejat door inbreker.
Blij toe dat ik hem dubbel had.
Puick.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dhr. OA is reeds op bezoek geweest elders.... !! [afbeelding]
Hij was druk doende met Goochel aarde...![]()
Mijn vakantiebestemming!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick.
Wat was er voor interessants op goochel aarde?
Dat is zeer boeiend materiaal... In tegenstelling tot eerdere berichten LIJKT het erop dat de heer MPG dit jaar ook nog op vakantie gaatquote:
Waar mag de trip heen gaan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeer boeiend materiaal... In tegenstelling tot eerdere berichten LIJKT het erop dat de heer MPG dit jaar ook nog op vakantie gaat
Ja, vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar mag de trip heen gaan dan?
Immer!quote:
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar mag de trip heen gaan dan?
AAAltijd Altijd Altijdaltijdaltijdaltijdaltijdquote:
dan kom ik hier vakerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
altijd Aarti altijd.......jeweets...
![]()
![]()
![]()
Ik ga nog steeds niet op vakantie, maar waarschijnlijk wel 2 maanden wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dus
Dat is een goed vooruitzicht!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dus
eeeh...??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds niet op vakantie, maar waarschijnlijk wel 2 maanden weg
o ja, sorry hoor, maar kamperen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is een goed vooruitzicht!![]()
Ben er vorig jaar 2 weken geweest en het is echt een mooi land.![]()
Ook vriendlijke mensen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |