Zeker wel.quote:
als je in een zaak van SIMON LEVELT gaat, zul je altid wel slagen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Aarti het volgende:
Een vraagje voor de koffieexperts:
Wat is nu een goed, wat exclusiever merk koffiebonen, waar een koffieliefhebber erg blij mee zou zijn om als kadootje te krijgen?
echt? ik dacht dat dat thee was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als je in een zaak van SIMON LEVELT gaat, zul je altid wel slagen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef OA het volgende:
Ik bekijk net even de updeet van MPG van gisteren...![]()
totaal niet mijn smaak...![]()
Maar ze hebben daar erg veel smaken!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat dat thee was.
maar simon levelt zit overal, het moet wat specialer zijn![]()
het is een koffie en thee zaak...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat dat thee was.
maar simon levelt zit overal, het moet wat specialer zijn![]()
Sorry MPG, maar niet alles is lekker!quote:
dat was even wat werk zeg...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef OA het volgende:
KAn je ook wat knutselen meten
![]()
Dus de eerste met een ding boven z'n kop!![]()
Dat is ook weer zo...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry MPG, maar niet alles is lekker!![]()
Dat moet jij toch zeker kunnen beamen! [afbeelding]
Thanks! Ik ga morgen even kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het is een koffie en thee zaak......maar met een goed advies (ze hebbeb daar echt esclusieve dingen) zul je er echt iets specials van kunnen maken....
![]()
![]()
Top!quote:
quote:
Dat rode lijkt de boosdoener te zijn...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga morgen even kijken
de liefde van een man gaat tenslotte door zijn koffiekopje toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |